פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלבנת פנים ברבים והוצאת דיבה ושם רע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
במסגרת גימלאי ההסתדרות המורים הדתיים התארחנו בדן פנורמה אילת מ-3.10.2010 ועד לבקרו של יום 5.10.2010.
1. עם הכניסה: המפתח לא התאים לדלת. עם עוגמת נפש על הרגע הראשון ובהפתעה ובתדהמה ניגשנו לקבלה ושם סידרו לנו את נמפתח לחדר.
2. ב-4.10.2010 נתנו לישראל בחדר הכושר והספא במלון 20 ש"ח חתוכות. ישראל לא שם לב לזה עד למזנון ביוטבתה בדרך חזרה הביתה כאשר סרבו שם לקבל ממנו השטר הקרוע הזה שהיה מונח בארנק אחרון "בתור" השטרות כך שזה ברור שזה ממלון דן פנורמה באילת.
3. והעיקר והחשוב והקשה בפגיעות:
בבוקרו של יום שלישי, 5.10.2010 כשעמדנו כבר לעלות לאוטובוס בדרך חזרה הביתה - ביקשה שרה רעייתי לכסות עוגת יום ההולדת והצלחת שנשאה הברכה ליום ההולדת שלה שחל ב-3.10.2010 ובה, בעוגה הפתעתי אותה !:-) בהזמנת העוגה סיכמתי עם נציגת המלון שהברכה תיכתב על הצלחת ! ומול האחראית שם ובקבלה אמרתי והראיתי ולעיני כולם שכל שיישאר מהעוגה עם התלחת אקח אתי לאטובוס ושם אחלק בין כולם ! והנה, כשביקשתי לעטוף העוגה והצלחת - לא היה אף אחד בבר הלובי למרות שהיה צריך להיות שם מישהו. אחד מעובדי המלון חש לעזרתי ומצא ציפוי מתאים והתחלנו לעטוף העוגה והצלחת ! אחת מהחברות שלנו לטיול ולארוח באה לעזור בעטיפה והציעה אף שקית לשם כך. אך פתאום בא האחראי על הלובי ו... א ס ר עלי לקחת הצלחת !!! אמר שזה של המלון !!! אתה תיקח רק את העוגה. לא את הצלחת !!! נדהמתי. נדהמה החברה. נדהם עוב המלון. עזבתי את האחראי על הלובי עם הצלחת ועם העוגה. וחזרתי לאטובוס.
סיפרתי לשרה רעייתי ולכולם ששאלו מה קרה סיפרתי את שקרה. את הלבנת הפנים. את הוצאת הדיבה הושם הרע שהוציא עלי המלון דרך האחראי על הלובי.
ודרך סגן המנהל שאמר אחר-כך כשהתייחס לתלונתי: אם בא אליך אורח הביתה - אתה מרשה לו לקחת ממך צלחת שלך ? - - - . . .". משמע: המלון רואה בזה גניבת צלחת מצדי.
המלון, הנהלתו, מנכ"ל מלון דן פנורמה אילת ומנהל מלונות דן בארץ אינם מוכנים לפצות אותי-אותנו. הם מוכנים תוך כדי התייחסות די מבזה לתת לנו ארוחה חינם. ועוגה חינם.
לא צלחת. ולא חניה. ולא חבר או שניים או כמה שיהיו אתנו ל'שחזור' הסיטואציה הנעימה שצריכה להיות נעימה. ולא ארוח של שלושה ימים כולל שני לילות. ולא פיצוי ראוי להלבנת הפנים ברבים והצאת הדיבה והשם הרע.

מבקשים אנו מכם בזה לנסות ולהוציא שמנו טוב כשהיה עד כמה שאפשר - - - . . .

ועל זה באה תודתנו העמוקה לכם !

בברכת שבת שלום ויום יום חג,

שרה וישראל ליטמן

טלפקס. 04-8722205
טל. 04-8729706
נייד: 050-7706022

ת"ד 206, קרית-חיים 26101
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה