שימוש בשובר מתנה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 16 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
משרד ראשי - מכירות \שיווק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לכבוד ראש השנה, קיבלתי שובר מתנה 2 לילות במלון דן אילת באמצע השבוע . תוקף המתנה עד ליום 31.12.2010 . בשל נסיבות אישיות לא אוכל להנות מהמתנה , ובקשתי להאריך את תוקפה.
יש לציין ולהדגיש כי השובר שולם במלואו על ידי נותן המתנה !
בקשתי להאריך את תוקפו כאשר כל סכום שאאלץ לשלם מעבר לשובר ששולם - אני מתחייבת לשלם !
פניתי למח' השווק - לגבי אורטל נאור ולאחראית עליה - הגב' נעמה קריסטל
ושתיהן , בצורה גסה ביותר , הודיעו שזה בלתי אפשרי להאריך את תוקף השובר לאחר פברואר שנה זו, למרות שאני מתחייבת לשאת בכל עלות מעבר למתנה.
האם זו גישת רשת מלונות דן ?
ומדוע לאחר שהשובר שולם , ואני מבקשת להתארח במלון ולהוסיף כל תוספת נדרשת - מדוע לשלול מנותן המתנה וממני להנות ממנה ??
אודה לעזרתכם בהארכת תוקף השובר מעבר לחודש פברואר ובאופן שיאפשר לי להנות מהשובר ולהוסיף כל סכום שידרש לצורך זה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להאריך תוקף השובר לשנה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|