פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בשובר מתנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרד ראשי - מכירות \שיווק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד ראש השנה, קיבלתי שובר מתנה 2 לילות במלון דן אילת באמצע השבוע . תוקף המתנה עד ליום 31.12.2010 . בשל נסיבות אישיות לא אוכל להנות מהמתנה , ובקשתי להאריך את תוקפה.
יש לציין ולהדגיש כי השובר שולם במלואו על ידי נותן המתנה !
בקשתי להאריך את תוקפו כאשר כל סכום שאאלץ לשלם מעבר לשובר ששולם - אני מתחייבת לשלם !
פניתי למח' השווק - לגבי אורטל נאור ולאחראית עליה - הגב' נעמה קריסטל
ושתיהן , בצורה גסה ביותר , הודיעו שזה בלתי אפשרי להאריך את תוקף השובר לאחר פברואר שנה זו, למרות שאני מתחייבת לשאת בכל עלות מעבר למתנה.
האם זו גישת רשת מלונות דן ?
ומדוע לאחר שהשובר שולם , ואני מבקשת להתארח במלון ולהוסיף כל תוספת נדרשת - מדוע לשלול מנותן המתנה וממני להנות ממנה ??
אודה לעזרתכם בהארכת תוקף השובר מעבר לחודש פברואר ובאופן שיאפשר לי להנות מהשובר ולהוסיף כל סכום שידרש לצורך זה.
כספי סוג הנזק :
להאריך תוקף השובר לשנה פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה