פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דן ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
• בתאריכים 18-20/8/11 התארחנו בדן ירושלים בחדרים 705 + 706.

• הגענו בשעה 1330 וקבלנו חיש מהר את החדרים.

• מילה טובה, לפני הטענות והביקורת: סה"כ, פרט לאירוע זה, נהנינו במלון והיה לנו חופש נעים.

• מספר ימים לפני הגעתנו טלפנה אחותי (זמירה שחר) למלון וביקשה לברר האם, במקרה הצורך, תוכל

לקבל מזרון נוסף משום מגבלות שלה. נאמר לה בפרוש, ע"י מוחי, כי לא תהיה כל בעיה ועם הגעתה ובקשתה,

הדבר יסודר.

• בשעה 1340 טלפנו לקבלה וכן ירדנו לשם כדי לבקש את תוספת המזרונים החיונית והכרחית.

• נאמר לנו כי הנושא בטיפול ומהר ככל האפשר בקשתנו תענה.

• ואז......."גררו" אותנו עד השעה 1549 בה הגיעו המזרונים.

• הובטח לנו ע"י אורית- מנהלת הקבלה- כי היא מטפלת אישית בנושא ולאחר מספר בקשות היא התחייבה שבשעה 1500 יגיעו המזרונים

(והיא הדגישה "בשעה חמש עשרה אפס אפס, באחריות ובודאות, יגיעו המזרונים).

• טניה- קשרי לקוחות- גם הייתה מעורבת בניסיון לפתור את בעייתנו ופרט להנהוני ראש אינסופיים, כאות וסימן

לכך שהיא מקשיבה (כחניכה מצטיינת בקורס הקשבה פעילה) – לא קרה דבר ולא נעשה דבר. היא פשוט "מרחה" אותנו

והעבירה מסר של "אל תבלבלו את המוח ותעזבו אותי"

• כל משך הזמן הזה, למעלה משעתיים, נאלצה אחותי לעמוד בחדרה ולחכות למזרון הנוסף שיאפשר לה לנוח על המיטה.

• ראוי לציין ולשבח את סאמר וצוותו שהגיעו סוף סוף, ראו את הבעיה ומצא לה פתרון פשוט והגיוני (2 מזרונים בודדים במקום אחד זוגי).

• למדנו כי הפתרון הוא פשוט, אפשרי, מיידי ומונע עוגמת נפש וסבל רק אם באמת מתייחסים, לא "מורחים", לא מספרים סיפורים

ובעיקר, מפעילים את הראש.

• בהזדמנות חגיגית זו אנו רוצים להציע הצעת שיפור נוספת: טרקלין העסקים שלכם הוא דל, לא מגוון ודי מביש.

אם אתם באמת מכבדים את אורחיכם, שפרו את הטרקלין!!!!!!

עלבון ו סוג הנזק :
תגובה אינטילגנטית ולא "מרחנית" פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה