|
|
|
|
|
|
הזמנה שגויה וביטול |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דן כרמל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצענו הזמנה של חדר ב"דן כרמל" דרך הדקה ה-90 כאשר ביקשנו במפורש חדר עם יחידת הורים וסלון בנפרד.
והזמינו עבורנו חדר דלקס.
התקשרנו לבית המלון עצמו על מנת לוודא כי בחדר יש אמבטיה, מרפסת והוא אכן מכיל חדר הורים וסלון בנפרד, והבטיחו לנו כי זה אכן מבנה החדר שהוזמן.
הגענו למלון ב 24.08.2011 וקיבלנו חדר, כאשר ההמרדה היחידה בין ה"סלון" ל"יחידת ההורים" היא שידה.
נדרשו מספר צעקות על מנת לשוחח עם מישהו בכיר.
גם ביטול העסקה דרש מספר צעקות על מנת שיואילו בטובם להתקשר לדקה ה-90 כדי לעדכן אותם כי לא ייגבו דמי ביטול וכי אכן העסקה מבוטלת.
אני חייב לציין כי השירות של נציגות הקבלה היה עלוב!
אפילו הסבל של המזוודות הביע יותר עניין ואמפטיה מהן.
החופשה שחיכינו לה במשך זמן רב בוטלה והאכזבה רבה.
תודה,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי או חופשה חלופית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|