פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גן צ'ארלס קלור תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

שמי רמי אזולאי , התארחתי בדן פנורמה תל אביב ביום שישי האחרון בתאריך 16-17/09 לרגל יום הולדתי של אישתי.
לקחתי שלושה חדרים : 1509, 1515 , 1530
.
כאשר סגרתי את העיסקה דרך השטיח המעופף , אמרתי במפורשות לנציגה שאני רוצה לצאת בצאת השבת ושאני שומר שבת, והיא אמרה לי בתגובה שהיא ציינה זאת בהזמנה שלנו ושנגיע נברר זאת עם הקבלה במלון . שהגענו למלון נאמר לנו ע"י סגנית המנהלת (שאני לא זוכר את שמה) , כי לה מצויין שאנו צריכים לפנות את החדר בשעה 14:00. אמרתי לה שזה לא מקובל עליי ואני לא מוכן לקבל את התשובה שאין אפשרות אפילו להשאיר לנו חדר אחד עד צאת השבת. אנו תושבי הצפון שבאים כתיירי פנים , ומשלמים סכומי כסף נכבדים ומשמעותיים , וכשיש בקשה קטנה מהמלון – אין כל הקשבה , והבקשה נדחית בביטול.

זאת פעם ראשונה שאני רושם מכתב כזה או אחר לכל גוף שהוא , אני לא מתלונן על אף אחד. אך כעט אני די כועס על רשת "דן" שהיא מהמובילות בארץ, שילמתי סכום כסף גדול של 1100 ש"ח ללילה להתארח במלון, ואני נדחה בבוז ובהינף יד. ראשית עליכם להסדיר וללבן את הקשרים העיסקיים מול השטיח המעופף , שכן הנציגים שם פשוט משקרים לאנשים דרך הטלפון ומבטיחים להם דברים אחרים מהאמת , וכעט אני בטוח לא יזמין יותר חופשה כלשהיא דרך הטלפון.

דבר חשוב נוסף , ארוחת הבוקר ביום שבת הייתה זולה מאוד , ולא מתאימה למלון ברמת 5 כוכבים כמו דן פנורמה , היה חסר דגנים וקינוחים למינהם והסלטים היו דלים. אני סך הכל נותן ביקורת בונה וממש לא בא להתלונן . השירות של עובדי המלון השונים היה טוב מאוד, והשהות במלון היתה נעימה ונינוחה.

אני חייב לציין פעם נוספת , שזאת פעם ראשונה שאני כותב מכתב מסוג זה לגוף כלשהוא, ושהיתי הרבה מאוד פעמים במלונות בארץ ובחו"ל. אני מאוד כועס על התנהגותה של המנהלת בקבלה שלא גילתה כל הבנה , ולא ניסתה להגיע לפתרון כלשהוא , אני מבטיח שאני יותר לא יזמין כל חופשה במלונות דן , ושזה לא ייתפרש כאיום חלילה , אני פשוט פגוע.

אני מקווה מאוד שמכתב זה יגיע למחלקת בקרת האיכות שלכם , ושהם יסיקו את המסקנות שהם צריכים.

בתודה רבה מראש,

רמי אזולאי – 0543011369.







עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה