פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום, אני לקוחה לשעבר שלעולם לא תחזור להתארח ברשת שלכם. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני לקוחה לשעבר שלעולם לא תחזור להתארח ברשת שלכם.

כרגע סיימתי שיחה עם מרכז הזמנות ואין מילה שיותר יכולה להביע את תחושותיי מאשר - מזועזעת.
מעולם לא נתקלתי בשירות כה מזלזל ופוגעני! ובתור אחת שעובדת במתן שירות בתור מנהלת אזור יש לי מושג במהו שירות בסיסי, וכנראה שלעובדיכם אין.
הכל התחיל אתמול ב 07/01 כשהתקשרתי למלון דן פנורמה בחיפה, סיפרתי לעובדת כי הנני מעוניינת להגיע למלון ללינה לאחר חתונתי, אז סופר לי על חבילת ליל כלולות במלון.
היום 08/01 התקשרתי למרכז הזמנות וענה לי נציג בשם "שי". שי היה תוקפני וחוצפן באופן שהימם אותי! השיחה התחילה בכך שאמרתי לו כי אני מעוניינת בחבילת ליל כלולות במלון דן פנורמה חיפה, והוא אמר לי כי חבילה זאת אינה קיימת...הסברתי לו כי אתמול כשדיברתי עם העובדת במלון היא סיפרה לי על החבילה, הוא אמר כי אין לו מושג וכנראה כי העובדת משקרת (!!!!!!!!!!!!) הייתי בהלם! אמרתי לו כי בעודי מדברת איתו אני רואה את החבילה באתר, שי ענה לי כי זה לא יתכן. אבל אני צופה ברגע זה באתר בחבילה, אז עכשיו גם אני משקרת?????? שי דרש ממני להתחיל להסביר לו איך בתוך האתר הגעתי לעמוד זה ומה לחצתי ואיפה אני רואה זאת וכו', הייתי בשוק, אני צריכה להסביר לו איך אני רשמתי ומה רשמתי ואיפה באתר זה נמצא?? אמרתי לו שאינני יודעת שהגעתי לשם דרך אתר החיפוש של גוגל. הנציג הזה לא הפסיק לזלזל ולהרים את קולו, זה שירות לקוחות?????
כשהבנתי שאין עם מי לדבר ביקשתי לדבר עם האחראי עליו. גם אז שי התחכם ואמר שכשהאחראי עליו יתפנה הוא יעביר אותי. כששאלתי אותו מתי זה יהיה, המשיך להפגין זלזול ולענות "כשהוא יתפנה".....
לאחר מספר דקות העבירו אותי לבחור בשם "יניב".יניב התחיל את השיחה בהגנה על הנציג "שי", שלא יכול להיות שהוא כך דיבר והמשיך בהסבר כי זה לא משנה מה נאמר לי במלון הם אלו שקובעים מחירים ומבצעים ולא תמיד עובדי המלון מעודכנים...התפלאתי ולא לטובה. האם בתור רשת אתם לא אמורים להציג חזית אחידה?? האם עובדי המלון לא אמורים להיות מעודכנים בחבילות שהרשת מציעה??
יניב התעקש שהחבילה לא קיימת ואין מה לעשות למרות שנאמר לי אחרת במלון ולמרות שאני צופה בחבילה במו עיני באינטרנט גם ברגעים אלו כשאני כותבת לכם את המייל!
מה שאני לא מבינה, מה הכוונה בלא קיים??? ביקשתי להטיס אותי לאזור שלא קיים?, ביקשתי לבנות עבורי ביניין? החבילה בסה"כ מדברת על " כניסה בשעה 11:00 עזיבה בשעה 14:00 למחרת. ארוחת בוקר ביום ההגעה לפני קבלת החדר עד 10:00, בחדר שוקולדים, פירות, שמפניה, חלוקי רחצה וארוחת בוקר מלכותית שתוגש לחדר, חניה חינם וזוג כרטיסים לקולנוע.
כלומר על דברים פיזיים שבכול מקרה קיימים במלון ופשוט צריך לשים אותם בחדר....כשאמרתי זאת ליניב הוא ענה כי זה תלוי ברצון הטוב של המלון והוא לא יכול להתחייב לכך. אני בתור לקוחה לא רוצה להגיע למלון בערב חתונתי ולהתחיל לנחש אם זה יהיה לי בחדר או לא. יניב גם טרח לציין, שהחבילה הוסרה מחוסר התעניינות מצד האוכלוסייה, ושאני צריכה להבין שאם אנשים לא רצו את החבילה אז אולי יש בזה משהו וכנראה שהיא לא טובה...איזה חזית יש לכם בתור חברה....מדהימה! עכשיו אני מבינה גם למה אנשים לא הגיעו, לא בגלל החבילה, בגלל השירות המחפיר, האטימות ומה שאתם משדרים שיש בין העובדים - חוסר תאימות, ועם הצורה שהנציגים שלכם מדברים, שמכנים עובדים אחרים של החברה "שקרנים" כנראה גם כל מיני אינטריגות פנימיות, שאנשים לא אוהבים את עבודתם ומקרינים זאת החוצה בצורת מרמור כלפי הלקוחות.
הבנתי שגם יניב הוא סוג של נציג ממורמר שלא מתאמץ למצוא לי פתרון או הצעה חלופית לשם סיום הסאגה הזאת, לכן ביקשתי לדבר עם מי שמעליו, בתקווה לדבר עם מישהו שבמקום הכפשת הרשת יעשה משהו מועיל בדמות מציאת פתרון. העבירו אותי לבחור בשם "שימי". הזדעזעתי (או שבעצם כבר הייתי צריכה להיות מורגלת לסוג האנשים שעובדים שם) גם ממנו.
"שימי" ישר ענה ותקף אותי שהחבילה לא קיימת וזהו זה! לא שלום, לא מהו שמך, אלא ישר ולעניין! שאלתי אותו לשמו, הצגתי את עצמי, אמרתי לו שקודם כול ישמע את כל השתלשלות האירועים, הוא קטע אותי ואמר שהוא צותת לשיחה ביני לבין שי והוא יודע הכל, אין צורך לפרט, וגם דאג לציין עד כמה "שי" הוא נציג מעולה, ושאף הוא הכי טוב שעובד שם. שאלתי את "שימי" אם הוא צותת לשיחה ביני לבין "שי" מה היה הדבר שכה זעזע אותי? ואז אמר כי שמע רק את סוף השיחה....אז למה קטעת אותי ולא נתת לי לספר את כל אשר קרה, שאלתי אותו? אז הוא ענה שהוא הבין מהשיחות שלו עם הנציגים את הסיפור.
ואז רצה לסיים את השיחה, ושאל אותי איך קוראים לי? אמרתי לו שכבר הצגתי את עצמי. הוא אמר לי כי החבילה לא קיימת וזהו, ושאם יש לי בעיה אני יכולה לפנות רק למי שמעליו שזה מנכ"ל הרשת.
אז אינני יודעת איך להגיע למנכ"ל הרשת לכן אני כותבת מייל זה אליכם, כי מעבר לעובדה שאני את הסיפור שלי ושל משפחתי עם חברת דן מסיימת לעד, חשוב שתדעו איזה נציגים עובדים אצלכם.
אני הולכת להפיץ את כל השתלשלות העניינים לכל מי שאני מכירה ולכול אתר אינטרנט שאוכל, כי אני פשוט מזועזעת!
במקום לחפש לי פתרון פשוט, העובדים שלכם היו עסוקים בלקרוא לעובדים אחרים ולי שקרנית, בלהגן אחד על רעהו באותו מרכז הזמנות ולחפף אותי בתור לקוחה.
בדק בית אינו בגדר המלצה עבורכם.
איבדתם אותי ואת משפחתי בתור לקוחות. ועל הביזיון וההשפלה שעברתי אדאג להפיץ זאת.

אני מצרפת את האתר שבו ראיתי את המודעה

http://www.danhotels.co.il/readNews.asp?priority=12&bar=7

יום טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה