|
|
|
|
|
|
חוסר התארגנות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך זה הגענו למלון אני בעלי ו 2 בנותי הקטנות כחברים במועדון דן מצוין שם ניתן ינתנו חדרים מוקדם יותר אלא שבמקרה זה הם גם לא נתנו בזמן היה בלאגן גדול בלובי לא עמדו בלחץ האנשים קיבלנו את החדרים סמוך לשעה 16.00 שזה אומר שבזבזנו יום שלם של חופשה ללא מעש בציפיה לקבל חדר המלון שהבין את טעותו ניסה לפצותינו בקפה ועוגה בלובי שגם לזה המתנו ובשלב מסוים נאמר לנו שזה נגמר לבסוף דאגו לכך אך אני הרגשנו ששילמנו את כספנו לריק על יום זה שלא יכולנו למצותו כפי שתכננו בית המלון היה מצידו צריך לדאוג ולפצות את האנשים שלא קבלו את החדר ואותנו בכללם וזה לא ממש נעשה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|