פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מתמשכת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
דן פנורמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחגוג את יום ההולדת ה 40 שלי במלון דן פנורמה אילת,שיקול גדול לבחירת המלון היה הרשת של דן ודירוג המלון כ 5 כוכבים,שידרגתי את החדר לסוויטה עם מרפסת שיזוף וג'קוזי חיצוניובגלל בעיה רפואית ביקשתי קומה עליונה ונאלצתי לרדוף אחריהם בטלפונים ובמיילים רק על מנת שיטפלו בבקשה זו ולמרות הכל לא קיבלתי תשובה סופית עד שהגעתי למלון עצמו ולצערי אצלם במחשב הופיע שאני סובל מאיזה בעיה נפשית שהמציאו,
אמנם בסופו של דבר אכן קיבלתי את החדר בקומה העליונה אך כשנכנסנו לחדר ראינו שהוא נמצא במצב של חדר במלון 3 כוכבים במקרה הטוב,מיני בר שבור שרק במאמץ רב אפשר לפתוח,וילונות קרועים שתוקנו עם חוט ומחק, פיצוצים בקירות כתוצאה מפתיחת דלתות,ניקיון החדר ברמה ירודה כשאבק נמצא מעל משענת המיטה,וריהוט משופשף ,כשיצאנו למרפסת לראות את הג'קוזי הצנרת הייתה חלודה ולא היה זרם מים מספיק,הרצפה מכוסה בכתמים של חלודה ובנוסף להכל האטם שאמור לסתום את הג'קוזי על מנת שיתמלא היה לא תקין כך שכשמנסים להוציא אותו חזרה הוא פשוט לא יכול לצאת,
בארוחת הבוקר נכנסנו ויצאנו כמו שבאנו מאחר ואפילו קפה לא שתינו כי היה רק בחור אחד שמידי פעם התאמץ לעשות סבב רק באיזור אחד ולא שלנו ומיד אחר כך נעמד לדבר עם 3 עובדות שעמדו חסרות תעסוקה בצד,התקשרנו להזמין לחדר פרי שייק ונאמר לנו במפורש באילו המילים"כרגע אין אף פרי במלון" שאר ההזמנות שעשינו אמנם קיבלנו לחדר אך זה היה כרוך כל פעם בהטרדות טלפונים של כל מני מנהלים שבדקו אם הכל בסדר אבל לא הבינו שזה כבר הפך למטרד,
מנהל יחסי ציבור דיברה איתי אישית וניסת באמת לבוא לקראתי והציעה לשדרג את האירוח לחצי פנסיון אך סירבתי בנימוס {ראיתי מה היה בארוחת בוקר}והעדפתי לאכול מחוץ למלון,הסיומת היית ביום שישי בערב שהם מפנקים אותנו בהפסקת חשמל שלאחריה הגיע בחור מהאחזקה לשאול אם חיברתי מכשיר ביתי{ברור היה לי טוסטר מהבית],בכניסה למלון עמדה מאבטחת נחמדה שקראה לנו "הלו הלו"כאילו אנחנו באיזה סלקציה בפאב, בקיצור או לא בקיצור חופשה זאת לא ,ובטח לא חגיגת יום הולדת
עלבון סוג הנזק :
- פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה