תקלה בשרות הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף שבוע האחרון בנק בו אני עובד הוציא את עובדיו תושבי הדרום לסוף שבוע.הגעתי ביום ו לדן קיסריה, קבלתי מפתח לחדרי ונרגעתי,ביום ו בצהריים ,נכנסתי לארוחת צהריים לאחר שמסרתי את מספר חדרי בכניסה, מתוך הבנה שהגעתי לאירוח בפנסיון מלא.לאחר מספר דקות בזמן הארוחה ניגשה אחראית חדר אוכל והסבירה לי בקולניות שאני לא זכאי לארוחת צהריים ואני יאלץ לשלם 170שח כפול מספר הסועדים.הסברתי לגברת שאני הגעתי דרך הבנק והבנתי שמדובר בפנסיון מלא, בנוסף מסרתי את מספר החדר בכניסה ואף אחד לא התריע בפני. היא סרבה לקבל את ההסבר, הזמינה אחראי משמרת שטען שלא יכול להיות מצב שלא ידעתי. הכול נעשה בצורה קולנית ליד שאר הסועדים שחלקם מכיר אותי.ביקשתי לדבר עם מנהל המלון המנהל התורן היה יהודה וינר,לאחר שהגיע הציע שלא אשלם על שני ילדיי בניי4 ו 6 הסברתי לו שכלל לא אכלנו,ברגע שהעירו את צומת ליבנו נפגענו קמנו מהשולחן ועלינו לארוז את התיקים,יהודה הסביר שהיתה תקלה בכניסה, ציין שהגיעו אורחים נוספים שסברו בטעות שמגיע להם ארוחת צהריים והם נעצרו בכניסה.אני מנהל בבנק בו אני עובד, מעולם לא הושפלתי כך,כל ההתנהלות אינה מתאימה לקוד האתי של מלונות דן,כיצד מתנהגים ללקוח כך מול אנשים?אני חבר מועדון במלונות דן,תמיד נהניתי וראיתי במלון דן כמלון שהשירות והיחס ללקוח הוא מעבר,לתשומת ליבכם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|