פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי - מלון דן ירושלים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-27.12.12 הזמנתי דרך אתר BOOKING סופש בין התאריכים 28-29.12.12 בדן י-ם. נמסר לי עלות של 223 $ שהם 840 ש"ח. כשיצאה ההדפסה ראיתי שהוזמן לאדם אחד. התקשרתי ומהאתר נמסר לי ששונה לשני אנשים בתאום עם המלון. כשהגעתי יום ו .. הסתבר לי כי באותיות הקטנות כתוב שיש לשלם מעמ והמחיר שסגרתי שונה. במוצאי שבת שוחחתי על כך עם מנהלת שרות לקוחות הגב' אביטל הראל. היא מסרה לי כי אם אפקסס לה את ההזמנה תזכה אותי בתוספת לחדש , ציינתי בפניה גם כי הסתרת נושא המעמ גובלת באי גילוי מידע נאות. למותר לציין שבמוצאי שבת היו עוד 2 זוגות ש"גילו" את תוספת המעמ. ביום א האחרון שלחתי כפי שסוכם את הפקס, אך הגב' אביטל הראל מתנערת מההסכם. אני רוצה לציין שמדובר בסכום פעוט ...אולם יש כאן את עיקרון ההגינות והמקצועיות. ב-31.12 פניתי להנהלת מלונות דן וחזרו ועדכנו אותי שהנושא בטיפול. לא חזרו אלי נכון להיום עם תשובה. בכוונתי לפנות למועצה לצרכנות כדי לבדוק את חוקיות נושא הסתרת המעמ באותיות הקטנות. בישראל משלמים מעמ כחובה וזה היה צריך להיות במחיר.לעזרתכם אודה.
כספי סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה