פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מתמשכת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב







בתאריך 26.4.13 בחרתי לחגוג לארוסתי יום הולדת במלון דן בירושלים.

(בחרתי לא להתפשר ולבחור במלון 5 כוכבים)

בהגיעי למלון קיבל אותי פקיד קבלה בשם כפיר שהסביר על שעות פתיחת חדר האוכל,(ערב שישי עד 21:30 שבת בבוקר עד 11:30)

וכן מסר לי את המפתח לחדר,חדר 224.




נכנסתי לחדר וחשכו עניי,החדר ישן,עתיק,מדיף ריח רע,ריהוט בלוי-לא מבייש חדר באכסניה באם הדרך.

עצבני וטרוד פניתי לפקיד הקבלה(לציין שאיתי היו מס' אורחים נוספים שהתלוננו) וביקשתי לדעת את רמת החדר שקיבלתי שבעבורו שילמתי 1280ש"ח

ללילה.

כפיר מסר שהחדרים אכן ישנים מאוד אך ישנם חדרים משודרגים שאם ארצה להתארח בהם אאלץ להוסיף 300 שקלים.

בלית ברירה שילמתי גם אותם מפני שהתביישתי (!) לחגוג לארוסתי בחדר כזה את היום המיוחד בשנה.

החדר שקיבלנו הניח את הדעת ושם פרקנו את המזוודות.

בערב שישי ירדנו לחדר האוכל לעשות קידוש וארוחת שבת.

אני רוצה לספר שמעולם לא חשתי כך ובטח שלא ברשת מלונות דן.

כל המלצרים,כולם בלי יוצא מין הכלל דיברו בטלפון הנייד בזמן שהם משרתים את האורחים, ואם לא די בכך רבו וקיללו אחד את השני בשפה הערבית.

כל ההתנהלות בחדר האוכל נראתה רע לעין, חדר האוכל לא נקי ובנוסף לכל המלצרים פינו את השולחנות וקיפלו את המפות בעוד האורחים עדיין ישובים במהלך ארוחת שישי.




בבוקר יום שבת בשעה 11:15 ירדנו לחדר האוכל ונדהמנו לגלות כי חדר האוכל סגור.

עמדו שני מלצרים שלא ראיתי את שמם ובחור נוסף בשם מקס שבהמשך יופיע כמנהל המלון.




הסברו למלצרים כי נאמר לנו אתמול כי חדר האוכל פתוח עד 11:30 וכי אנו שומרי שבת שעושים קידוש עד חצות היום-איננו יכולים לקנות אוכל בחוץ.

השלושה לא התייחסו וסגרו את דלתות חדר האוכל על פנינו.

עלינו לקבלה שבאותה שעה כפיר עבד הסברנו לו שניגשנו לחדר האוכל לפי השעות שמסר לנו וכי חדר האוכל סגור.

הנל מסר כי כנראה טעה בשעות, אך זכור לו כי מסר לנו שהארוחה עד 11:00 בבוקר.

(לציין שבמהלך השיחה ראיתי שלט קטן בו כתוב שחדר האוכל פתוח עד השנה 10:30, כך שגם ב11:00 חדר האוכל היה סגור-בשני המיקרים המידע שמסר לנו שגוי)




הסברנו שנית גם לכפיר שכרגע אנו לא מחפשים אשמים ושנשארה לנו חצי שעה לעשות קידוש ושאנו רוצים שידאג לנו לארוחה.

לאחר רבע שעה של שיחות טלפון ובירורים "הסכים" כפיר להעניק לנו סנדוויץ וסלט.

בכעס רב פניתי לכפיר וביקשתי לדבר באותו הרגע עם מנהל תורן, שכן לא יעלה על הדעת שבבית מלון ברשת מלונות דן אוכל לסעודת שבת סנדויץ וסלט. (מה גם שאין שתי חלות ובקבוק יין בכדי לקיים קידוש. ) כפיק שוב עשה טלפונים, שוב פנה "לממונים" עליו ובשעה 11:50 שלח אותנו לקומה 4 לקפיטריה שם נפגוש את מקס, מנהל המלון.

ירדנו למטה (הכל ברגל מפני שלא משתמשים בשירותי המעלית בשבת, להמתין למעלית שבת לוקח דקות ארוכות) לפגוש את מקס אך מקס אינו היה שם. פגשנו שם מלצרית חמודה בשם מילי וביקשנו שתיצור קשר עם מקס כי כבר שעה 12 ואנו עצבניים רעבים וחשים השפלה.

מילי התקשרה למקס וזה מסר כי יגיע תוך 5-10 דק, הדקות עברו ומקס לא הגיע וגם לא הארוחה שלנו. הפצרתי במילי ודרשתי שתתקשר מיד בשלישית למקס ושיגיע עכשיו לקפיטריה מפני שאיני מסוגל לטרטר עצמי ברגל מקומה לקומה, בכדי לקבל יחס הולם שעבורו שילמתי 1580 שח!!

מילי התקשרה שוב ומסרה למקס כי אנחנו צועקים שם ודורשים שיגיע וזה מסר שוב שיגיע רק תוך 5-10 שק.

הגיעו מים עד נפש!!

עליתנו ברגל לקבלה ולאחר כמה דק' הגיע מקס.

בהגיעו החלו צעקות משני הצדדים כאשר אנו מתוסכלים ורעבים ומקס צועק כאילו מדבר עם אחרון האנשים.

דרשתי ממקס להנמיך טונים אחרי שצעק וזה מסר :(במילים שלו) "אני מנהל המלון, שמי מקס,(מצביע על תג השם בחולצתו) אתם יכולים לתבוע אותי או להתונן, מה שתרצו", הסתובב להלך.

ארוסתי ביקשה ממנו לא ללכת אלא למלא תפקידו ולעזור לנו כרגע כי אנו חסרי אונים ולא נוסעים בשבת ולא קונים אוכל. מקס "נעתר" לבקשתה והסביר שהתשובה ניתנה כבר והפתרון הוא סנדוויץ וסלט. רותח מזעם וכועס הסברתי לו שסנדויץ בסלט אני יכול לקנות בפיצוציה ברחוב ולשלם עד 20 שקלים. מקס גיחח, חזר ואמר, תתלוננו.

שאלתי אתמקס אם אין איזהשהי ארוחה מבושלת וזה מסר שיש ארוחת צהרים בין 13:00-15:00 ולא ניתן לקבלה מפני שיש הבדלי מחירים בין הארוחות. לאחר דין ודברים ארוסתי הרגיעה את הרוחות , מקס התרצה והסכים לתת לנו להיכנס לחדר האוכל בצהריים ועד אז לקבל סלט 1 לשנינו!

אני רוצה להתלונן בראש ובראשונה על מקס שבמקום לבוא ולעזור, לתת מענה בעת הצורך ולהיות יצירתי ולנסות לפתור בעיה כזו פשוטה העדיף להתעמת והחליף צעקות.




א. ג נכבד/ה

זוהי פניה לפני תביעה.

- שלמתי את מיטב כספי עבור הנופש הזה ועבורו מגיע לנו שירות טוב ומקסימלי כמו כל שירות שניתן במלון המגדיר עצמו 5 כוכבים.

-רמת האוכל הייתה מצויינת אך רמת השירות בחדר האוכל הייתה מתחת לכל ביקורת ולא מתאימה ברמה למלון ברשת מלונות דן. ( מהמנהל עד אחרון העובדים)

-מטרת הנופש הייתה להפתיע את ארוסתי ביומולדת מפנק וחלומי, אך כל התקלות בדרך הרסו את המתוכנן והשאירו טעם מר ועוגמת נפש, יום ההולדת נהרס עבודה.




רשת מלונות דן גבתה 1580 שח ללילה בחדר משודרג כולל חצי פנסיון ולא קיבלתי תמורה בעד התשלום.




לטיפולכם המסור ולתשובה מהירה אודה מראש.

נאור אקשוטי.

פלאפון: 0502589376

0525491549










--------------------------------------------------------------------------------





עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה