פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל, שקרי וחובבני. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דן פנורמה תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי הזמנו נופש מבצעי דרך הצבא בחג השני של סוכות. לאחר שנמסרו לידינו פרטים שקריים בתהליך הבירור על ידי הקבלה, הגענו למלון וגם כן נתקלנו ביחס חובבני, שקרי ומשפיל. ביקשנו לשוחח עם האחראי, לאחר שמישהו בשם שלום התקשר והציג את עצמו כדיוטי מנג'ר גם הוא התנער מכל אחריות, הרים את הקול ודיבר באופן אגרסיבי שלא מתאים לנותן שירות.
בושה וחרפה. מצטערים על כל רגע שהגענו לכאן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה