פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר לשומרי שבת!!!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דן פנורמה תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-26.5.06 התארחנו אני ואישתי במלון דן פנורה בתל-אביב לסופ"ש של שישי ושבת,היינו כחלק מקבוצה גדולה של 100 איש מחברת אלמור.
כאשר קיבלנו את החדר ביום שישי בשעה 14:15 חיכה לנו תוכניה עם הלו"ז שלנו שבסופו של יום השבת פינוי החדר קבוע לשעה 17:30 אחה"צ.
כאשר ראיתי זאת ומכיון שאנו שומרי שבת פניתי בערב לדלפק הקבלה בבקשה של פינוי בצאת השבת(20:15) ולא כמו שצויין בתוכניה –הנציגה בדלפק ביקשה שאבוא מחר בבוקר ואדבר עם סגן המנהל שאיני זוכר את שמו אך הוא עם ממוצא הודי,כאשר פניתי בשבת בבוקר אליו הוא בדק ואמר לי שלא ניתן לעשות זאת מכיון שהמלון בתפוסה מלאה,דבר אשר הביע בי פליאה מכיון שאנו שומרי שבת וזו לא פעם ראשונה שאנו מתארחים בבתי מלון בארץ ואף פעם לא היתה לנו בעיה,ביקשתי לשוחח עם האחראית במלון וכעבור זמן קצר הגיע בחורה בשם סיגל-אחראית קשרי לקוחות של המלון-לאחר שהסברתי לה את בעייתי למרבה הפליאה גם היא אמרה לי שלא ניתן לעשות דבר והחל מהשעה 17:30 נצרך אני ואישתי להמתין בלובי המלון עד צאת השבת-זאת ועוד כאשר אנו משוכנים בקומה ה-17 של המלון ולהוריד את התיק והדברים שאיני יכול לשאתם בשבת(פלאפון,ארנק וכו')ובליאת ברירה בשעה הנ"ל המתנו וחיכנו בלובי המלון עד צאת השבת.
אני פונה אליכם לא כאדם המבקש פיצוי ולא מבקש דבר,אלה לידע אתכם על רמת שרות נמוכה ביותר שאפיץ אותה בין מכרי ולאחר שהייתי במס' רב של מלונות בארץ שברגע שביקשנו בקשה שהיא כל כך קטנה(להמתין עם פינוי החדר עוד 3 שעות)ונעניתי בסרוב.
ברצוני לציין שחלק קטן מהקבוצה שהה במלון ליד בדיויד אינטרקונטיננטל וחבר שגם הוא שומר שבת פנה אליהם כמוני בשישי בערב וכיבדו את רצונו המלא ופינה את חדרו במוצא"ש כמו שאנו רגילים ממלונות אחרים.
יש לציין שעימנו היתה קבוצה מהסתדרות המורים שגם בה היו מס' דתיים שביקשו זאת ונענו בסרוב והמתינו גם כן בלובי המלון וכעסם היה רב.
אני כאדם החשוב לו השבת יודע שלרשת המלונות שלכם לא אשוב ,ומעבר לכך אדאג ליידע כל אדם וחבר הן אישי והן באינטרנט שידעו שברשת מלונות דן פנורמה יש יחס מחפיר וחוסר שרות הראוי לקבל כאשר מגיעים למלון.
למלון שלכם בטוח לא אחזור

עוגמת נפש סוג הנזק :
שכולם ידעו לא להגיע לדן פנורמה תל אביב פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה