פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייבו אותי 100 ש"ח ע לביטול ראשון נושא התלונה:
חזן יעקב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בטעות הקלקנו על האייקון הלא נכון של איזו מכונת כביסה. מייד התקשרתי אליהם. הם טענו שלא מעניין אותם כלום ובאמת חוייבתי ב 100 ש"ח. אני אצלם יותר לא קונה. לא אני ולא משפחתי ולא חברי הקרובים
שיחזירו לי את הכסף כי זו גניבה בחסות החוק האפור פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מר חזן רכש מכונת כביסה באמצעות אתר P1000 בתאריך 10/05/06. על מנת לבצע רכישה באתר P1000, על הלקוח למלא באתר את פרטיו המלאים ואת פרטי כרטיס האשראי שלו. לאחר מכן על הלקוח לאשר את פרטי העסקה. מר חזן אכן עשה זאת.
לצערנו, התברר בדיעבד כי מר חזן טעה ברכישה, וביקש לבטל אותה.
על אף האמור לעיל, מאחר ואתר P1000 שם דגש מיוחד על שביעות הרצון של לקוחותיו הן מחוויית הקנייה והן מהטיפול בפניית הלקוח לספקים עמם עובד האתר, בעקבות פניית הלקוח פנינו לספק המוצר שנרכש על ידי מר חזן. לשמחתנו, ספק המוצר הסכים לזכות את מר חזן בגין דמי הביטול שגבה ממנו.
אנו מקווים כי כעת הובהרו הדברים באופן מלא, ואנו מזמינים את מר חזן לשוב ולהימנות בין אלפי לקוחותינו המרוצים.
תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה