פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר חזן רכש מכונת כביסה באמצעות אתר P1000 בתאריך 10/05/06. על מנת לבצע רכישה באתר P1000, על הלקוח למלא באתר את פרטיו המלאים ואת פרטי כרטיס האשראי שלו. לאחר מכן על הלקוח לאשר את פרטי העסקה. מר חזן אכן עשה זאת.
לצערנו, התברר בדיעבד כי מר חזן טעה ברכישה, וביקש לבטל אותה.
על אף האמור לעיל, מאחר ואתר P1000 שם דגש מיוחד על שביעות הרצון של לקוחותיו הן מחוויית הקנייה והן מהטיפול בפניית הלקוח לספקים עמם עובד האתר, בעקבות פניית הלקוח פנינו לספק המוצר שנרכש על ידי מר חזן. לשמחתנו, ספק המוצר הסכים לזכות את מר חזן בגין דמי הביטול שגבה ממנו.
אנו מקווים כי כעת הובהרו הדברים באופן מלא, ואנו מזמינים את מר חזן לשוב ולהימנות בין אלפי לקוחותינו המרוצים. |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|