פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
http://www.yad2.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי דרך YAD2 (מוצרים חדשים - ככל הנראה שייך ל- P-1000) ראוטר אלחוטי. בהזמנה צויין כי המוצר יסופק עד 7 ימי עסקים לאחר שעבר הזמן והמוצר לא הגיע פניתי לספק א.מ.ר.ם מחשבים ואז התברר כי המוצר לא יצא כלל מהמחסן למרות שהכסף ירד מכרטיס האשראי כבר למחרת ההזמנה. לאחר שראיתי כי הספר אינו נותן לי שירות ראוי פניתי בתלונה לאתר האינטרנת גם בטלפון וגם בכתב. בטלפון נענתי כי יחזרו אלי יומיים אחרי הפניה. עד היום (כשבוע לאחר הפניה ) לא חזרו אלי מאתר האינטרנט אשר לו יש אחריות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מהאתר\הספק פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו מול הספק. לשמחתנו, הספק עדכן אותנו כי ידאג לפצות את מר סימון. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה