פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי לאחר החזרת סחורה וביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אתר קניות באינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ריהוט לגן דרך אתר זה.. הזמנה.. מ'ס 1441256 המוצר הגיע זמן רב לאחר הזמן הנקוב...וכשפתחתי את החבילה חשכו עיני...אני הזמנתי סט ריהוט לגן וקיבלתי שולחן פינת אוכל שאפילו לא דומה למה שהזמנתי. התקשרתי לאתר והם אמרו שאני אמורה לפנות לספק. התקשרתי לספק והודיעו לי שיחליפו לי...לאחר עיכוב נוסף הגיע המערכת שהזמנתי ,וכשפתחתי את האריזה הוצאתי את השולחן והכל התפורר לי בידים...הברגים עפו והשולחן התפרק. התקשרתי שוב לספק ואמרתי שאני רוצה לבטל את העיסקה. והוא אמר אם ככה תדאגי את שהמוצר יגיע אלינו בחזרה. גם לזה הסכמתי. הם קיבלו הכל חזרה ועד היום כמעט חודש וחצי אחרי עדיין לא שלחו זיכוי לחברת האשראי. ובינתיים ירדו כבר שני תשלומים...למרות עשרות טלפונים לספק ואימיילים. וחברת האשראי אמרה לי שאם הספק לא שולח אליהם שהעיסקה בוטלה הם אינם יכולים לזכות אותי. שם הספק הוא פיוצ'ר ומ'ס הטלפון שלו הוא 08-9428692 לבקש את אבי בשלוחה 5. וחברת פ1000 מתנערת מכל אחריות.
כספי סוג הנזק :
לשלוח ביטול מידי לחברת האשראי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה פנינו לספק המוצר. לשמחתנו התבשרנו על ידי הספק שהוא מזכה את הלקוחה. עדכנו בכך את הלקוחה. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה