פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מלקוחות< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה הקודמת על איחור בהספקת המוצר (נשכח במחסן ורק לאחר שהתקשרתי וצעקתי "נזכרו" שהוא שם ושלחו לי אותו) שלחתי תלונות גם בפקס גם בטלפון וגם באתר לקבלת הסבר ויחס (אולי התנצלות????) על כל שליחה כזאת חזרו אלי שמעו שוב ושוב את התלונה הבטיחו כי יחזרו אלי ו............ אני עדיין מחכה.
היחס המזלזל הזה בלקוחות נמאס!

האתרים (חנויות) המעורבים: קניתי דרך אתר YAD2SHOPS מבית P1000 והספק א.מ.ר.ם מחשבים.
כל המעורבים קבלו אין ספור הודעות בכתב במייל ובטלפון וההתעלמות והזלזול חוגגים.
כל הרשימה הנ"ל סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
כאמור בתגובתנו הקודמת לפנייה זו, לשמחתנו הספק הודיע כי ידאג לפצות את מר סימון. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה