פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מסוג מחשב כף יד בחברת P 1000 השייכת לאינטרנט זהב
זמן המתנה למענה אנושי הוא כ- 45 דקות בממוצע וזאת לפי מה שהם טוענים בכדי לתת שירות טוב , אך המענה מבזה , גרוע דיברתי עם אותה בחורה בשירות הלקוחות 3 פעמים (כנראה היא היחידה שעובדת שם) היא לא עומדת בהבטחות , מפנה כל הזמן לאותיות קטנות עם כוכבית משנה את דבריה לגבי מועדי אספקה ונתלית בחוסר האחריות שלהם אלא באחריות הספק .
עוגמת נפש סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פרטי הלקוח לא נמצאו במערכות חברתנו. נשמח אם מר אלפר יפנה אל מוקד שירות הלקוחות שלנו במידה והנושא טרם נפתר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה