|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר מסוג מחשב כף יד בחברת P 1000 השייכת לאינטרנט זהב
זמן המתנה למענה אנושי הוא כ- 45 דקות בממוצע וזאת לפי מה שהם טוענים בכדי לתת שירות טוב , אך המענה מבזה , גרוע דיברתי עם אותה בחורה בשירות הלקוחות 3 פעמים (כנראה היא היחידה שעובדת שם) היא לא עומדת בהבטחות , מפנה כל הזמן לאותיות קטנות עם כוכבית משנה את דבריה לגבי מועדי אספקה ונתלית בחוסר האחריות שלהם אלא באחריות הספק .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פרטי הלקוח לא נמצאו במערכות חברתנו. נשמח אם מר אלפר יפנה אל מוקד שירות הלקוחות שלנו במידה והנושא טרם נפתר |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|