|
|
|
|
|
|
עדיין לא שלחו זיכוי לחברת האשראי |
נושא התלונה: |
לורי ורדה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום !! שלחתי אליכם תלונה מ'ס 10992 וכתבתם שהספק שלח ביטול. ובכן הם התקשרו ואמרו שזה יבוטל ומחברת האשראי שלי אמרו שלא קיבלו שום ביטול מהם עד לרגע זה. אשמח אם תמשיכו לטפל בזה. ואם אפשר שישלחו לי גם ביטול לפקס שלי...09-7741099. תודה רבה לכם והמשך יום נעים. נ.ב אני מנסה להשיג אותם כבר יומיים וזה פשוט בלתי אפשרי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול דחוף לחברת האשראי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בבדיקה בשיחה טלפונית שערכנו עם הלקוחה עולה כי אמש, עוד לפני שקיבלנו את פנייתכם, היא קיבלה את הזיכוי מספק המוצר, באמצעות צ'ק שהוא שלח אליה |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|