פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר ויחס זוועתי של שירות לקוחותtomer.di נושא התלונה:
שרביט אורן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 4/7/06 רכשתי דרך חברת P1000 מוצר (נגן MP4) שעד היום - ה- 7/8 לא התקבל אצלי. לאחר שבועיים וחצי ב- 20/7 יצרתי קשר עם החברה ממנה רכשתי את המוצר (סי אנד אם בע''מ), וקיבלתי תירוצים במקום תשובות, בעקבות כך פניתי לשירות הלקוחות של P1000 וביקשתי לבדוק את העניין. נאמר לי שהעניין ייבדק, אולם לא חזר אלי אף נציג.
ב- 30/7, לאחר פניות נוספות לסי אנד אם, ותירוצים נוספים, פניתי שוב ל- P1000 ושוב נאמר לי שהעניין ייבדק. מאז יצרתי קשר עם חברת P1000 מספר רב של פעמים, ובכל פעם חיכיתי על הקו כ- 20 דקות (פעמיים נתקו אותי לאחר 20 דקות המתנה על הקו!) אולם בכל פעם נאמר לי שהעניין בטיפול.
היום ה- 7/8 עדיין לא טופל העניין. גם בקשה לביטול ההזמנה וזיכויי נפלה על אוזניים ערלות, עד שתפסתי את שירות הלקוחות היום שוב, לאחר 40 דקות המתנה במצטבר (שוב נתקו אותי לאחר 20 דקות) , והפעם (לאחר שנאמר לי שעדיין אין להם תשובה) הובטח לי שתוך כמה ימים אקבל הודעת זיכוי לדואר אלקטרוני.
כספי - חשבון טלפון, עוגמת נפש ובעצם כל הרשימה שלכם סוג הנזק :
אין לי פיתרון. שירות הלקוחות של פי 1000 הוא פשוט ב פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו באופן טלפוני. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה