פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת מוצר וכן אי זיכוי עקב ביטול עיסקה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/7 רכשתי נגן MP4 דרך האתר. בתאריך 16/7 ביטלתי את העיסקה לאחר שאותו מוצר הוצע בהנחה באותו אתר, ולאחר שהתקשרתי אל החברה ווידאתי איתם כי המוצר עדיין לא נשלח. לאחר מכן ביצעתי הזמנה חדשה בה המוצר היה צריך להגיע תוך 7 ימי עסקים. לאחר שראיתי כי חשבוני אינו מזוכה בבנק, התקשרתי לחברה ולהפתעתי נאמר לי כי שני המוצרים נשלחו!
לאחר מספר שיחות שבהן נציגת השירות נטלי שיקרה לי והודיעה כי ביטול העיסקה נעשה לאחר שהמוצר נשלח והבעייה היא שלי, ביקשתי לדבר עם אחראי ואכן בחורה בשם מירב חזרה אליי ואמרה לי שעליי להתעלם מההודעה שאקבל בדואר לגבי הנגן השני, והמוצר יוחזר אליהם, ואני אחוייב לפי מחיר ההזמנה השנייה שביצעתי.
הכל טוב ויפה, אך שוב, חשבוני לא זוכה עדיין, ובשיחות נוספות שביצעתי לחברה עם אורלי ועליזה נאמר לי כי המוצר נלקח מהדואר! הודעתי להן כי אני לא לקחתי את המוצר ושיבררו זאת עם הדואר!
אשמח מאד כבר שהנושא ייפתר, ולצערי זה לא נעשה על ידי החברה בעצמה.
בתודה מראש, רועי.
וכן בזבוז זמן, טלפונים ועצבים מיותרים. סוג הנזק :
זיכוי החשבון וכן פיצוי על כל עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה על ידינו באופן טלפוני. תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה