פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/07/2006 הזמנתי נגן 512MB MP3 רדיו Power Disk FM תמיכה בעברית, דרך אתר האינטרנט p1000.
מספר ההזמנה הוא: 1512300.

נטען במייל שקיבלתי כי אני עתיד לקבל את המוצר בתוך כ-14 יום, ומאז, עברו כבר 19 ימי עסקים- זאת כאשר במרבית אתרי הקניות בהם אני משתתף, אני מקבל את המוצר (בממוצע) בפחות מחצי מזמן המשלוח המצויין במהלך הרכישה.

יתירה מזאת, ספק המוצר- סי אנד אם בע''מ, לא עונה לטלפונים, גם כאשר אני מטלפן בשעות קבלת הקהל שלו.
אי עמידה בזמנים סוג הנזק :
קבלת המוצר מיידית ופיצוי כספי על אי עמידה זמנים פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו באופן טלפוני תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה