|
|
|
|
|
|
שירות גרוע ופרסום מטעה |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 מאי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי גריל פחמים כשבוע לפני יום העצמאות כשבפרסום הובטח אספקה תוך 72 שעות.המוצר לא הגיע כמובטח ונאלצתי לקנות גריל נוסף, בחברת פי 1000 טענו כי אני צודק אך הספק לא מוכן לפצותי, שלחתי מכתב גם למנכ"ל החברה (מר אלוביץ דני) ואפילו לא קיבלתי תגובה
|
כספי |
סוג הנזק : |
א. תגובה הולמת ב. פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הטיפול בתלונה נסגר |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|