פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ופרסום מטעה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי גריל פחמים כשבוע לפני יום העצמאות כשבפרסום הובטח אספקה תוך 72 שעות.המוצר לא הגיע כמובטח ונאלצתי לקנות גריל נוסף, בחברת פי 1000 טענו כי אני צודק אך הספק לא מוכן לפצותי, שלחתי מכתב גם למנכ"ל החברה (מר אלוביץ דני) ואפילו לא קיבלתי תגובה
כספי סוג הנזק :
א. תגובה הולמת ב. פיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הטיפול בתלונה נסגר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה