פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך ה-11.9 מדפסת של חברת HP באתר פי 1000 כשההתחייבות להספקה היא תוך 5 ימים, לאחר שעברו חמישה הימים התקשרתי לכוכבית 2027 של פי 1000 ושאלתי מה עם המוצר, נאמר לי שזה קשור לספק ונתנו לי טלפון, לאחר שהתקשרתי לספק HP באשדוד מספר פעמים ולא היה מענה התקשרתי שוב לפי 1000 ושאלתי מה לעשות, אמרו לי שהם דיברו עם הספק והוא מתחייב להביא לי עוד השבוע את המוצר ועכבר במתנה כפיצוי, עברו עוד 3 ימים ומחר כבר סוף שבוע והמוצר לא הגיע, בטלפון של הספק אין מענה במצב קבוע, וזאת לאחר שניסיתי טין ספור פעמים לחייג לשם ולהשאיר הודעות וללא מענה. בשירות הלקוחות של פי 1000 זמן ההמתנה המשוער הוא כ20 דקות זאת לאחר שהתקשרתי לשם 4 !!! פעמים וזה חזר על עצמו, בינתיים נשארתי ללא המדפסת עם הפסד כספי כתוצאה מעבודות שהייתי אמור להגיש השבוע ועגמת נפש גדולה!!!
וכספי סוג הנזק :
פיצוי הגון !!!! פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה