פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני רכשתי דרך האתר של P1000 נגן MP4 של חברת PROSOUND קיבלתי עמו כבל יוסבי כדי לחבר למחשב ולהעביר נתונים בים השניים.מאז שקיבלתי את ה-MP4 לא הצלחתי להעביר נתונים. ניסיתי במחשב אחר זה גם לא עבד. השאלתי כבל יוסבי ועבד בצורה תקינה. אני רוצה שיחליפו לי את הכבל יוסבי ללא תשלום הבעיה שאין עם מי לדבר. אני מתקשרת לשירות לקוחות של P1000 לא עונים וכל הזמן יש תקליט למרות שאני מתקשרת בזמן הפעילות. ניסתי בדרך אחרת שלחתי להם מייל אך גם שם אין תגובה. אם זה לא עובד אני רוצה שיחזירו לי את הכסף. אין סיבה שאני אשלם כסף שאין לי על מוצר אשר לא נהניתי בו ואין לי שימוש בו
כספי סוג הנזק :
החלפת כבל יוסבי בהקדם האפשרי ללא חיוב ואם לא ניתן פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה