פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מחשב שנקנב באתר P1000 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף אוגוסט רכשתי עבור חבר מחשב דרך אתר P1000 מספר ההזמנה 1551581
ע"פ המפרט שידרגנו את המוצר למסך דק של חברת LG . זמן ההספקה הינו 18 ימי עסקים . עד לכתיבת שורות אלו לא התקבל המוצר ובפניה לP1000 מפנים אותנו לספק PCDEPOT . הספק טוען שאין לו במלאי את המסך שהוזמן ואנו מתעקשים לקבל את מה שהוזמן ןלא תחליף אחר , הרי הוא הציע אותו למכירה באתר.
הספק מתחמק אינו מחזיר טלפונים ואנו עסוקים ברדיפה אחריו ואחרי P1000 .
הייתי מצפה מP1000 אתר קניות כל כך גדול להתאמץ ולסיים את הנושא ולמנוע מאתנו את עוגמת הנפש וטרטור . מיותר לצין ששני תשלומים כבר שולמו , בזה אין עיכובים.
אבקש את עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק את המוצר מייד פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה