|
|
|
|
|
|
אי הספקת מחשב שנקנב באתר P1000 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בסוף אוגוסט רכשתי עבור חבר מחשב דרך אתר P1000 מספר ההזמנה 1551581
ע"פ המפרט שידרגנו את המוצר למסך דק של חברת LG . זמן ההספקה הינו 18 ימי עסקים . עד לכתיבת שורות אלו לא התקבל המוצר ובפניה לP1000 מפנים אותנו לספק PCDEPOT . הספק טוען שאין לו במלאי את המסך שהוזמן ואנו מתעקשים לקבל את מה שהוזמן ןלא תחליף אחר , הרי הוא הציע אותו למכירה באתר.
הספק מתחמק אינו מחזיר טלפונים ואנו עסוקים ברדיפה אחריו ואחרי P1000 .
הייתי מצפה מP1000 אתר קניות כל כך גדול להתאמץ ולסיים את הנושא ולמנוע מאתנו את עוגמת הנפש וטרטור . מיותר לצין ששני תשלומים כבר שולמו , בזה אין עיכובים.
אבקש את עזרתכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לספק את המוצר מייד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|