|
|
|
|
|
|
שירות לקוי לאחר קניית מוצר |
נושא התלונה: |
קרן ירון |
שם/כינוי: |
יום שני 23 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
קניתי ממיטב כספי בתאריך 18/10/06 ליום הולדת בתי הבכורה מקלדת קומפי הדגם החדש NG במחיר 369 ש"ח כולל שילוח דרך אתר P1000
קיבלתי את המוצר בתאריך ה- 23/10/2006 ולהפתעתי גיליתי מוצר תקול
כשהתקשרתי לחברת P1000 שוחחתי עם בחורה בשם אפרת וביקשתי לדעת מה עושים היא טענה שהם רק המשווקים ועליי לפנות לספק (מ.ש.שיווק ) לפתרון הבעיה , אני התעקשתי שקניתי מהם והם צריכים לטפל בי והיא אמרה שהיא תחזור אליי אך היא לא חזרה והתקשרתי שוב לשירות הלקחות יומיים לאחר מכן ענתה לי אילנה טענתי לזלזול מצד החברה להתייחסות לנושא שלי היא אכן הצדיקה אותי ומסרה שהיא תחזור אליי ווידאנו פרטי התקשרות אך עד היום לא חזרה , במקביל פניתי גם לחברת השיווק של קומפי מ.ש. שיווק (035610924)
שוחחתי עם אחד הנציגים ושאלתי איך אני פותר את הבעיה הם טענו כי בעיה זו ידועה בדגמים החדשים של מקלדת קומפי הם קיבלו משלוח גדול פגום , ושאלתי לאיך יפצו אותי בפתרון הבעיה הם אמרו כי עליי לשלוח את המוצר בדואר שוב מכספי והם ישלחו מוצר חדש או לחילופין להגיע אליהים לחשמונאים 88 בתל אביב
ולהחליף את המוצר התקול בתקין , והם פתוחים בשעות מגבילות בימים א'-ה' 11:00 - 16:00 יום שישי סגורים
את הלקח שלי כבר למדתי לא לקנות דרך האינטרנט מוצר שזול כ-30 שקלים ממחיר השוק (400) עולה לי כעת בהרבה כסף ( שילוח \ דלק ) וחוסר התייחסות מצד המשווק ומצד הספק .
פניתי גם לחברת קומפי אשר הפנו אותי חזרה לספק
אנא עזרו לי בנושא זה על מנת שאקבל פיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי ועל הטרחה אותה אני אמור לעבור
אשמח להחזיר את המוצר לספק/למשווק ולקבל את כספי בחזרה
תודה מראש
ירון קרן
|
ו |
סוג הנזק : |
אנא עזרו לי בהחזר המוצר או לחילופין פיצוי ראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|