פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין יחס אין תשובות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי ב פי 1000 מסך פלזמה 42 של חברת FUJICOM ע''י יניר מערכות בע''מ
המסך הגיע "חדש" עם מספר תקלות.
1. מגבר בפנים לא תקין בתוצאה מכך לא עבדו רמקולים.
2. התמונה מרצדת ויש נקודות קופצות בצבע ירוק לאורך של כל המסך.
התקשרתי ליניר מערכות כדי לפתוח תקלה נשלח אלי טכנאי בחיר של יניר מערכות
טכנאי הגיע ללא מגבר ואמר שיבואו פעם נוספת להחליפו!
ולגבי נקודות הירוקות, זה המסך ואין מה לעשות בנושא!
לא קנית מרצדאס ( זאת התשובה ללקוח ע''י טכנאי בחיר של יבואן)
אני התקשרתי שוב פעם ליניר ונאמר לי ע''י דוד מנהל שרות הלקוחות שאנחנו חייבים לקחת
את המסך החדש למעבדה זה ייקח עד שבוע ימים לבדיקה ואתה בינתיים תישאר ללא מסך בבית!
לאחר מריבות של שבוע הם הסכימו להחליף לי למסך חדש.
הגיע מסך חדש במסך החדש בדיוק אותה תקלה נקודות.
אז נאמר לי שבכל מסך פלזמה יש נקודות כאלו. אני עשיתי ניסוי הלכתי ל 2 רשתות גדולות
כדי לראות תצוגות שלמות אם מסכים שונים! אין את הנקודות במסכים אחרים.
במהלך 14 ימים אחרונים אני מדבר אם שרות לקוחות ב פ1000 (אורלי וגניה)
וכל פעם מקבל תשובות שאנחנו נחזור אליך מחר מחר מחר מחר מחר!
אני לא מקבל תשובות במשך חודש וחצי לא מיבואן ולא מכם!!!

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה