פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת המוצר בזמן - לטענת הספק המוצר יצא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1) בתאריך 7/11/06 בשעה 10:00 הזמנתי דרך אתר p1000 "כרטיס TV מתקדם עם צ'יפ PHILIPS כולל רדיו FM ועריכה" - זמן האספקה שהובטח לי הוא תוך 14 ימי עסקים.
שם הספק: GRANDTEC טל. הספק: 1-700-504405.
2) ביום ה' 23/11/06 שוחחתי עם הספק GRANDTEC ושאלתי אותם מה קורה עם הזמנתי (מס. הזמנה 1632543) הם אמרו לי שאין אצלם הזמנה עם מס. כזה וכדאי שאברר עם P1000.
3) בשיחה עם נציג P1000 נמסר לי שאצלם יש הזמנה כזו והם יבדקו מול הספק GRANDTEC ויחזרו אלי.
4) ביום א' 26/11/06 (אמור להיות יום האספקה) - בבירור עם נציגת P1000 קארין(יש ברשותי הקלטה של שיחה זו) שענתה לי בדקה שהכתובת שמסרתי לקבלת המוצר הוא כפי שציינתי בהזמנה (היצירה 10 רמלה) – עוד מסרה שהנושא יבדק על ידם מול הספק והם יחזרו אלי. בהמשך השיחה היא פתאום מצאה שקיים כרטיס נוסף על שמי שם לטענתם נבדק הנושא מול הספק והיא מסרה לי שלטענת הספק GRANDTECH המוצר נשלח ולהלן פרטי מס. חבילה של דואר שליחים רשות הדואר: RR221353026IL.
5) בבדיקה ברשות הדואר קיבלתי: אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום שמספרו RR221353026IL.
6) למחרת יום ב' 27/11/06 בשיחה עם נציגת P1000 אפרת (ברשותי הקלטה גם של שיחה זו) היא אמרה שהם יבררו מול הספק כשהתעקשתי אז קיבלתי את המס. הישיר של הספק GRANDTEC: 03-5493643 או 03-5493645.
באותו הערב שיניתי באתרP1000 את פרטי הכתובת לכתובת ביתי.
7) ביום ג' 28/11/06 בשיחה עם נציגת הספק רונית GRANDTECH (ברשותי הקלטה גם של שיחה זו) היא מסרה לי שאכן התאריך של האספקה עבר ביום והיא תשלח לי את החבילה עם יום ה' עם פיצוי שרוך לפלאפון – אמרתי שאני לא מעוניין בפיצוי אני רוצה את המוצר, היא השאירה אותי בהמתנה ואז כשחזרה אלי אמרה שיש עיכוב של הכרטיס בעוד שבוע עוד מסרה לי שהכתובת הרשומה אצלה למשלוח היא הכתובת בביתי כפי ששיניתי אותה אתמול בערב ולא הכתובת שהיתה רשומה עד אתמול ובזמן ביצוע ההזמנה.
8) ביום ג' בשיחה עם אורלי P1000 (שיחה מוקלטת אצלי) ניסיתי לברר איך יתכן שלספק יש כתובת חדשה ששיניתי רק אתמול בערב – לנציגה לא היתה תשובה לזה.
בניסיון להבין מאיפה הגיעה מס. החבילה שקיבלתי מהם היא אומרת שמספר החבילה הגיעה מהספק לטענתו החבילה יצאה כשמסרתי לה שהספק מסר לי כרגע שהחבילה מתעכבת בשבוע היא אמרה
בשיחה נוספת עם P1000 ביקשתי לדבר עם מנהל/ת שירות ב- P1000 – והתשובה שקיבלתי היא שמנהל/ת לא יכול לענות לי אבל הנושא בטיפול והם יחזרו אלי מכיוון שהנושא צריך להיבדק מול הספק – בגלל שיש 2 נתונים סותרים.


עד למשלוח תלונה זו לא ידוע לי מתי אקבל את המוצר ומה עלי לעשות
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצר עם שליח מיידית אלי עם פיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה