פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוצר שהזמנתי, לא בזמן, נראה כמוצר מחודש ו- P1000 לא חוזרים אלי לבירור התלונה שלי על הספק. נושא התלונה:
נמר גדי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

1) בתאריך 31.10.06 בשעה 21:23 הזמנתי דרך אתר p1000 "נגן קליפים MP4 בנפח 2GB דק במיוחד תמיכה בעברית powerdisk + מתנה" - זמן האספקה שהובטח לי הוא תוך 14 ימי עסקים כלומר אספקה עד ל- 20.11.06
הדגם: mp4 slim_2GB
שם הספק: פאור דיסק ישראל בע''מ, טל.: 077-7177714 ומס. נוסף שמתברר כפקס: 03-6202133.
לינק למכירה:
http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=9681525
2) המוצר הגיע אלי באיחור
3) הנגן שהגיע אלי הוא לא הנגן אותו הזמנתי – הוא גם נראה אחרת ממה שהוצג במכירה במפרט נרשם " מארז שחר/ לבן וקבלתי כחול.
4) במפרט נרשם" תומך ב- 25 שפות שונות כולל עברית אבל משום מה הוא לא קורא עברית.
5) לי נראה שהמוצר שהתקבל אצלי הוא מוצר לא חדש שנארז מחדש, האריזה לא היתה אטומה ובנגן ישנו חור שנראה כאילו נפל ממנו בורג.
6) הדיסק שצורף פגום ולא קריא.
7) המכשיר הגיע עם כבל שלא מתאים לחיבור למחשב.
8) המכשיר הגיע ללא אוזניות כמו שרשום: "הערכה כוללת: אוזניות ............"
9) במפרט נרשם: " ובעל אפשרות להצגת תמונות בפורמטים MP3, WMA, MPX )ניתן לשמור WAV, WMA, ASF, MPG, MPEG, MOV, AVI into AMV). - הנגן משמיע רק קבצים מסוג ATV MTV .
10) ביום ראשון 3.12.06 בשעה 12:37 כשהתקשרתי אלP1000 אמרה לי הנציגה שהנושא יבדק מול הספק והם יחזרו אלי תוך 24 שעות ובמידה והם לא יחזרו אלי ביקשה הנציגה שאני אחזור אליהם – תשובה לא קיבלתי עד עתה.
11) מכיוון שלא קיבלתי תשובה יצרתי שוב קשר עם P1000 בתאריך 6.12.06 ושוב הנציגה אמרה לי שיצרו איתי קשר תוך 24 שעות – לא עזר ההסבר שכבר עברו 24 שעות מהפעם האחרונה שהובטח לי שיחזרו אלי וטרם נעניתי.

לסיכום – לא המוצר שהזמנתי, לא בזמן, נראה כמוצר מחודש ו- P1000 לא חוזרים אלי לבירור התלונה שלי על הספק.

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה