פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר וחיוב כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עולי הגרדום 48 ת.ד 13308 כתובת:
אלקנה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטבמר 2006, לפני כחודשיים , קניתי דרך האתר p1000 מכונת גילוח משוכללת נטענת של philips, קניתי את המוצר עקב ההצגה באתר כי המוצר שייך לחברה philips , כאשר הגיע המוצר לביתי הגיע לא באריזתו המקורית בטענה שעבר בדיקה , כשבדקנו את המכונה גיליתי כי המכונה איננה של חברת פיליפס אלה של Spectra Norelco , כל הניירות הראו כי המכונה איננה של פיליפס אך החשבונית הופיעה על שם המותג פיליפס.
התקשרתי חודשיים לחברה ולאחר חודשיים ענו לי וסוכם איתי כי אשלח בחזרה את המכונה לחברה ואקבל החזר כספי.
עד היום ממשיכה החברה לגבות את התשלומים האחרונים של המוצר והמוצר נמצא אצל החברה.
החברה אשר אישרה את קבלת המוצר עדיין לא החזירה זיכוי כספי ואף גבתה את התשלומים האחרונים שלו.
מה שקרה שהחברה חייבה אותי בכסף והמוצר נמצא אצלם.
אני חייל וסכום המכונה הוא סכום משכורתי החודשית.
אני חושב שזה לא הגיוני שאין בידי שום מוצר אך חוייבתי כספית.
נאמר לי כי החברה שפעלה מתוך האתר p1000 היא sale il והם לא התייחסו לכלל פניותי.
אבקש ממנהלי האתר p1000 או האתר sale il להתייחס למקרה , ואבקש להחזיר החזר כספי של המכונה בתוספת פיצוי הולם למצב הגרוע שנגרם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא בתוספת פיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה