פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי עבור מוצר שלא התקבל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך האתר סט של טלפונים של חבר יונדאיי ב25/10/06 אחרי קבלת אישור על ההזמנה. ציפיתי להקבלתו של המוצר שלא הגיע כעבור 10 ימי עבודה ע"פ ההסכם. פניתי לספק ושם התברר שהם שלחו את המוצר לכתובת שגוייה, והבטיחו לטפל בעניין מאז לא חזרו עליי. כעבור מספר ימים פניתי לשרות לקוחות של האתר P1000 לבירור וגם שם משכו את העניין.חוייבתי על התשלום הראשון ב26/10/06 למרות שלא קיבלתי את המוצר, למרות שכתוב בתקנון שלא יהיה חיוב עד קבלת המוצר. חרף כך, פניתי לאתר לבטל את כל העסקה שם נאמר לי שהודעה על ביטול עסקה התקבלה והיא מבוטלת ועל הכסף שחוייבתי אקבל זיכוי.
כיום התברר עם קבלת חשבונית האשראי של חודש נובמבר שחוייבתי בתשלום השני והסופי בעד המוצר שלא קיבלתי.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה