פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הסאגה" ממשיכה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום חברים.
בסוף במוצ"ש ה- 28 באוקטובר 2006 הזמנתי באינטרנט דרך האתר המצוין P1000 (ראוי לציין שמחמאות אמיתיות מגיעות ל P1000 על הטיפול הסבלני והמסור בנושא) מתאם FM (מתוצרת COBY) האמור להתחבר למצת הרכב ולשדר לרדיו מוזיקה מנגן MP3 פשוט, בעלות של 99 ש"ח.
דרך האתר, נרכש המוצר מחברת SALE IL והובטח שיגיע בתוך 14 ימי עבודה- כנהוג בהזמנות מסוג שכזה, בנוסף הובטחה האפשרות לבטל את העסקה 14 יום מיום קבלת המוצר (כמעוגן בחוק).

משמאן להגיע המוצר (כ-10 ימים מההזמנה) התקשרתי לחברת P1000 והובטח לי שהמוצר כבר בדרך.

ואכן, המוצר הגיע ביום שלמחרת. חיברתי את המתאם למצת הרכב והמוצר לא עבד (נורת ה STATUS לא נדלקה ולא היה שידור של מוזיקה לרדיו). ביום שלמחרת התקשרתי לשירות לקוחות P1000 בבקשה לביטול העסקה לחלוטין וקבלה של כספי בחזרה מבלי לנסות להחליפו בחדש.
ב P1000 הסבירו לי שהאתר משמש רק כגוף מתווך לרכישה וכי עליי לפנות לחברת SALE IL שדרכם ניתנת האחריות לתקינות המוצר.

פניתי לנציגי חברת SALE IL ולאחר ויכוח מתיש החליטו כי על המוצר להיבדק ולהיות מוכח כלא תקין בכדי שאוכל לקבל את כספי חזרה והפנו אותי למעבדת התיקונים "סקאל אלקטרוניקה". למורת רוחי קיבלתי את הצעתם.
ב"סקאל אלקטרוניקה" לא הבינו במה מדובר ודחו כל קשר לפרשה.
כשפניתי שוב ל SALE IL בנושא הודיעו לי שיטרחו ליצור קשר בעצמם עם סקאל ויתאמו את העברת המוצר הפגום למעבדה (כיאה ל"אחריות" אותה לקחו על המוצר).
נוצר קשר שוב עם סקאל שלאחר הסברים רבים "הבינו" במה מדובר, אך כיוון שהמעבדה מבוססת במרכז הארץ ואני מתגורר בבאר-שבע דרשו כי אשלח להם את המוצר במשלוח. משסירבתי, נוצרה פשרה והוחלט כי אפגש עם ספק של החברה שמגיע לבאר-שבע מידי שבוע ואמסור לו את המוצר.
לאחר מרדפים ברחבי באר-שבע ושלוש נסיעות במונית (אשר כבר כיסו חצי מעלות המוצר) נפגשתי סוף סוף עם הטיפוס ה"חביב" וה"סבלני" ומסרתי לידיו הבוטחות את המוצר הפגום.

חיכיתי כשבוע לתשובה מסקאל ושזו לא הגיעה יצרתי עימם קשר. בסקאל טענו כי המוצר תקין לחלוטין וטכנאי במעבדה טען כי בדק אותו אישית והמוצר עובד (!).
מתוסכל, פניתי שוב ל SALE IL ואלו התחייבו להחזיר אליהם את המוצר ולשלוח לי בכל זאת מוצר חדש (ותקין) במקומו.

לאחר כשבועיים, הגיע מוצר "חדש" באריזה פתוחה ולאחר השוואה קטנה שביצעתי הסתבר כי זהו אותו מוצר שקיבלתי לראשונה (אותו מספר סידורי היה מוטבע על המוצר). המוצר, כמובן, נותר פגום כשהיה ולא עבד בשני הרכבים שבהם בדקתי אותו.

מתוסכל וכועס תבעתי מ SALE IL את כספי בחזרה ללא פשרות ואלו טענו כי לא ניתן לבצע זאת כיוון שעברו 14 ימים מביצוע העסקה- מיותר לציין שכל ה"סאגה" ארכה כמה שבועות.

לאחר ויכוחים רבים ואינספור התערבויות מצד P1000 (שוב, ראוי לציין שאלו לא היו מחויייבים יותר לעסקה, אך בכל זאת הואילו לסייע לי בנושא) סוכם כי אזוכה במלוא הסכום וללא דמי ביטול. כל שהיה עליי לעשות הוא לשלוח את המוצר בחזרה לחברת SALE IL.

ביצעתי את המשלוח (על חשבוני) והמתנתי לזיכוי כרטיס האשראי.
לאחר שלושה שבועות של התדיינות טלפונית על חברת SALE IL וסקאל ופתירת "אי הבנות" ו"אי תאום" בין השתיים, זוכתי סוף סוף במלוא הסכום (99 ש"ח).

לסיכום:
משך זמן- שלושה וחצי חודשים.
עלות המוצר- 99 ש"ח.
עלות ה"טרטור"- אינספור שיחות טלפון, נסיעות במונית, ומשלוח בדואר.
שווה? ממש לא!

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה