פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחרי הרכישה אין עם מי לדבר בשרות הלקוחות אחרי 20 ימי עסקים עדיין המוצר לא הגיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני 20 ימי עסקים מצלמה דיגיטלית. כאשר פניתי לבחורה שיושבת בפניות הציבור. היא הפנתה אותי לחברה ששם כמובן המתנתי ללא הועיל. ואז הפנו אותי לרשות הדואר לבדוק האם החבילה נמצאת שם. אחרי המתנה של כל פעם 20 דקות במשך 8 פעמים ואז השיחה מתנתקת חזרתי ל-p 1000 אותה בחורה שאת שמה אין לי כרגע מול עיני וחבל כי מאוד רציתי לפרסם את שמה אמרה לי שאין לה יכולת לעזור לי אני צריכה לפנות לחברה. סליחה גבירתי היקרה לכם שילמתי את מיטב כספי בכרטיס האשראי אתם אלו שצריכים לבדוק מדוע הבטחתם 14 ימי עסקים ועד היום 20 ימי עסקים עדיין לא פנו אלי. הבחורה ב-p 1000 צרחה (אגב השיחה מוקלטת) ואיימה עלי בניתוק הטלפון כשביקשתי לדבר עם אחראית לא הסכימו בשום פנים ואופן להעביר לי. בקיצור היזהרו. אין מוצר יש רק חיוב בכרטיס אשראי. אף אחד עדיין לא פנה אלי ואת המצלמה עדיין לא קיבלתי אחד מפנה אותי לשני. אחרי יום שלם של טלפונים מאחד לשני יצאתי מאוד מאוד מאוד עצבנית כעוסה וללא תשובות.
עלבון סוג הנזק :
ללכת לחנות לשלם ולקבל במקום את המוצר לא לקנות מוצרים דרך האינטרנט p 1000 פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
םניות ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה