|
|
|
|
|
|
הזמנתי מצלמה חדשה - בפועל קיבלתי משומשת, מיושנת וגם לא קבלתי החזר כספים. |
נושא התלונה: |
שבת 27 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
14/03/2007
מצלמה הוזמנה דרך p1000 בתאריך 27/01/07 -מספר הצעה 1731072.
שלחתי מכתב לספק מצלמה בבקשה להחזיר כספים-מצ"ב מכתב המתאר השתלשלות דברים. מצלמה הוחזרה לשליח דואר אליהו לוי שנשלך ע"י ספק.
בנוסף שלחתי שלוש פעמים E-mail (פעם אחרונה ב8/3/07) למח' שרות לקוחות של p1000-לא קבלתי שום התייחסות.מבקש עזרתכם בפרשה.
תודה מראש.
19/02/2007
לכבוד קבוצה H 4 דוד פורקוש
משרד ראשי והנהלה שד' ירושלים 2/18
רח' קירית המדע 4 אשדוד 77523
רח' חוצבים- ירושלים טל 057-8155707
הנדון:הזמנתי מצלמה חדשה-בפועל קיבלתי משומשת.
הזמנה/קבלה 76/012339 No p1000
ב-21/01/2007 הזמנתי דרך אתר אינטרנט p1000 מצלמה PENTAX OPTIO E10 כאשר אתר התחייב לספק מוצר תוך 10 ימי עסקים.
בפועל – קיבלתי מצלמה לאחר 15 ימים ורק אחרי פנייה לספק לבירור על אי- קבלת
מוצר שהזמנתי. תשובתכם –" נגמר לנו מלאי – תקבל מצלמה מדגם יותר מתקדם כפיצוי."
כאשר קיבלתי מצלמה המובטחת זיהיתי שמצלמה משומשת: המצלמה הייתה בשימוש מ-1/01/2006- תאריך שמופיע על התמונות שבתוך זיכרון מצלמה עם אירועי חג סילבסטר.
ז.א. קבלתי מצלמת לא רק משומשת אלה גם מיושנת - שנת יצור 2005 לפחות.
לפי דעתי אין גבול לחוצפה. זה בושה וחרפה. מן הסתם שילמתי עבור מוצר חדש ולא משומש יד שנייה.
אם תוך שבועיים לא אקבל כל הכספים בחזרה אני רואה עצמי חופשי להשתמש בכל המדיה האפשרי לתיאור מעשכם.
דוד פורקוש
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
עידית כהן בדנני פניות |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח טופלה על ידינו |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|