פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנתי מוצר באתר P1000 לא הודיעו לי שאין במלאי, וחייבו אותי באשראי!!!!!d נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
p1000.co.il כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ב19.4.07 שואב אבק. הובטח 72 ימי אספקה-כתוב בפרוש.
ב26.4.07 אני מתקשרת לספק לשאול איפה השואב, הפקידה החצופה ענתה לא יפה, אמרה שאין במלאי ואין מה לעשות. פניתי לאתר P1000 , הם אמרו שהתקלה תבדק, ובנתיים כבר חייבו אותי בכ"א בתשלום הראשון.
יותר אני לא מזמינה דרכם כלום!!!!! זה לא שירות. האחריות היא על האתר. תפקידו לבדוק שיש מלאי לפני שהוא מפסרם. ולהתחבר עם ספק אמין.
עכשיו אני צריכה לרדוף את חברת האשראי שלי שלא יחייבו אותי.
עדיף לקנות בחנות. וזהו
כספי סוג הנזק :
לא לחייב בכלל במקרה כזה. ולפצות לקוח פיצוי סמלי. הם לא עשו כלום מזה. פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה