|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר משומש והבטחות שווא להחליפו |
נושא התלונה: |
סמבול יעקב |
שם/כינוי: |
יום שלישי 27 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קינג ג'ורג 10 ת"א טלפון 03-6202133 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.9.05 הוזמן דרך אתר P1000 לספק בשם C&M בע"מ נגן MP3 (מס' הצעה 1182551), זמן הספקה 14 ימי עבודה. הנגן התקבל בתאריך 2.11.05.
בבדיקת הנגן נמצא שהוא משומש (שריטות מרובות וסוללת הפעלה חסרה).
עבור המוצר נגבה תשלום כבר בתאריך 8.10.05 (נשלחה חשבונית).
נציגי הספק (יניב/אייל) התחייבו לשלוח מידית נגן אחר במקום הנגן המשומש אך כנראה אלו הבטחות שווא, הדבר אינו מתבצע בטוענות שונות ומשונות.
התלונה נשלחה גם לחב' C&M וגם ל- P1000 ולא נענתי (דרך שרות הלקוחות באתרי הבית של שתי החברות) זאת לאחר מספר שיחות טלפון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תלונת הלקוח טופלה על ידינו בשיחה טלפונית שקיימנו עמו בסמוך למועד פנייתו לאתר |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|