חיוב כרטיס אשראי לאחר ביטול עסקה ויחס שרות הלקוחות |
נושא התלונה: |
מרינסקי עמנואל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 26 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.7 רכשתי טלוויזיה באתר, מייד לאחר מכן החלטתי על דגם גדול יותר ויצרתי קשר למחרת עם הספק, קבוצת ח.י. וביקשתי אם אפשר לבצע שידרוג לדגם גדול יותר. למחרת, 20.7 התקשרה נציגה והודיע שהדבר אפשרי וביום א ייצרו קשר על מנת לסגור את הפרטים.
מאחר ולא התקשרו, ביום ב' 23.7 ביטלתי את העסקה באתר P1000. בהמשך התקשרה נציגה כדי לוודא וקיבלתי אימייל עם הודעת הביטול.
במקביל רציתי לבצע רכישה של הדגם הגדול יותר, אך בבדיקה שעשיתי היום, ה 26.7 התברר כי P1000 הגישו את העסקה לחברת האשראי.
מצאתי עצמי עוסק כל היום בלברר איך מבטלים את החיוב.
בחברת האשראי הודיעו שעל הספק להודיע על הביטול, אצל הספק, קבוצת ח.י. סיפרו שהם לא מבצעים את החיוב אלא P1000 והם אלה שמעבירים לספק את התשלום.
לאחר למעלה מ 20 דקות המתנה נציגת שרות לקוחות ב P1000 בשם אורלי ענתה, הודתה שאכן יש ביטול וזה ייקח בין 21 ימים עד חודש עד שהזיכוי יבוצע, לדבריה זה החוק.
ניסיתי להסביר שהחיוב (בסכום לא נמוך) מצמצם את מסגרת האשראי, גם הסברתי שבדעתי להזמין מכשיר אחר והדבר מונע זאת ממני.... כלום.
לדבריה ככה הם עובדים, זה חוקי, ולפני שהספקתי להגיד עוד מילה איחלה לי יום טוב וסגרה את הטלפון.
לצד ההתנהגות החוצפנית של נציגת שרות הלקוחות, (ברצוני לציין כי ממש לא ידוע לי מה החוק וייתכן שהם צודקים) חוסר הרצון גם להתחבר להגיון שמדובר בלקוח שרוצה לבצע הזמנה אחרת במקום ובסכום גבוה יותר ולצורך זה כן אפשר לטפל בזיכוי אחרת - ידוע לי וקרה בעבר שספק זיכה את החיוב באופן מיידי. זה קרה לי ממש לפני כמה ימים עם ספק מחוץ לארץ והזיכוי בוצע תוך פחות מ 48 שעות.
אז ב P1000 כנראה החוקים אחרים, חבל שהם יורים לעצמם ברגל בגלל חוסר סבלנותה של נציגת שרות לקוחות חוצפנית וחסרת אדיבות - האם ב P1000 לא שמעו שניציגי שרות הלקוחות מייצגים את פני החברה?
מיותר לציין כי מדובר העסקת תשלומים, מוצר שלא סופק כמובן וביטול כמעט מיידי על פי התקנון המופיע באתר.
לא מקובלת עלי העובדה שצריך להמתין חודש לביטול, אבקש תגובת האחראי.
מספר ההזמנה 44556
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|