|
|
|
|
|
|
חוסר מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום ראשון 06 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמה של HP והספק HP2000 לא עונה לטלפון,חברת השליחים לא עונים ואת אתר P1000 גם לא ניתן להשיג בטל. שלחתי הודעה במייל יצרו איתי קשר לאחר זמן רב ובחורה בשם שירלי היתה אמורה לחזור אליי ולמרות הודעות נוספות שאני שולח להם במייל הם לא חוזרים אליי. שרות להפליא.
|
ייעול רציני ולא יפורסם באמצעים נוספים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תלונת הלקוח טופלה על ידינו בשיחה טלפונית שקיימנו עמו בסמוך למועד פנייתו לאתר |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|