פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
P1000 מכרו מוצר, חייבו את כרטיס האשראי ואח"כ נזכרו שאין במלאי נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי רדיאטור 10 צלעות DELONGHI - 2500W מתצוגה באתר P1000. מספר ההזמנה: 69672. זמן אספקה: 5 ימים. לאחר כמה ימים פנו אלי מהספק ואמרו שאין להם מתצוגה והציעו לי מוצר חדש עם הנחה זניחה ולא הסכמתי. מהאתר הציעו לי להמתין 10 ימים נוספים עד שיהיה מוצר מתצוגה ואז שוב פעם יבחנו מה ניתן לעשות. בינתיים עברו 5 ימי עסקים, את כרטיס האשראי הם חייבו ולי אין רדיאטור. הם מצפים שאני אמתין עד לסוף החורף כדי שיוכלו לספק לי את המוצר ששילמתי כבר עבורו ?
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
שיביאו לי רדיאטור. אם אין להם מתצוגה כפי שפירסמו והתחייבו בעסקה אז שיספקו מוצר חלופי חדש. פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
עידית כהן בדנני- פניות שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה