פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר לא סופק . נושא התלונה:
ברנר דמיטרי שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מס. הזמנה בP1000 50513 .

הזמנתי ב 09.08.07 קלטות MINI DV זמן הספקה מובטח 14 יום.
אחרי כמו 3 שבועות התקשרתי לאתר P1000 לשם בירור . הם הופנו אותי לחברת 4H .
כל פעם שאני מתקשר ל4H אומרים שעניין בבירור ומבטיחים לחזור אך לא חזרו אף פעם .
ב30.08.2007 קיבלתי תגובה מP1000 שחבילה הלכה לאיבוד בדואר . ושוב הופנו אותי ל4H .
ושוב פעם קיבלתי אותה תגובה – "עניין בבירור נחזור אליך " ולא חזרו . אחרי זה כעבור שבועיים
יצרו איתי קשר מ-P1000 ואמרו ששלחו חבילה שוב פעם. חיכיתי כשבועיים ולא קיבלתי שום חבילה
התקשרתי לP-1000 וביקשתי מספר חבילה אף לא נתנו לי והופנו שוב ל4H . מ4H קיבלתי אותה תשובה – "נבדוק ונחזור" אמרתי שאני אמתין בקו , ענו שזה לא מקובל וכשהתחלתי להתלונן שלא חוזרים אף פעם – סגרו טלפון .
סיכום : ניהלתי עם P1000 ו4H עשרות שיחות ו5-6 פעמים פניתי דרך אתר . זמן המתנה של כל שיחה לפחות חצי שעה שעלו לי כבר יותר מאשר מחיר הזמנה .
לא יודע איך אפשר להשפיע על מנת לקבל חבילה או לבטל הזמנה .
פונה אליכם בתקווה .
בכבוד רב,
ברנר דמיטרי
כספי סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
עידית כהן בדנני- פניות שם ותפקיד:
הלקוח טופל על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה