|
|
|
|
|
|
מוצר לא סופק . |
נושא התלונה: |
ברנר דמיטרי |
שם/כינוי: |
יום שני 08 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מס. הזמנה בP1000 50513 .
הזמנתי ב 09.08.07 קלטות MINI DV זמן הספקה מובטח 14 יום.
אחרי כמו 3 שבועות התקשרתי לאתר P1000 לשם בירור . הם הופנו אותי לחברת 4H .
כל פעם שאני מתקשר ל4H אומרים שעניין בבירור ומבטיחים לחזור אך לא חזרו אף פעם .
ב30.08.2007 קיבלתי תגובה מP1000 שחבילה הלכה לאיבוד בדואר . ושוב הופנו אותי ל4H .
ושוב פעם קיבלתי אותה תגובה – "עניין בבירור נחזור אליך " ולא חזרו . אחרי זה כעבור שבועיים
יצרו איתי קשר מ-P1000 ואמרו ששלחו חבילה שוב פעם. חיכיתי כשבועיים ולא קיבלתי שום חבילה
התקשרתי לP-1000 וביקשתי מספר חבילה אף לא נתנו לי והופנו שוב ל4H . מ4H קיבלתי אותה תשובה – "נבדוק ונחזור" אמרתי שאני אמתין בקו , ענו שזה לא מקובל וכשהתחלתי להתלונן שלא חוזרים אף פעם – סגרו טלפון .
סיכום : ניהלתי עם P1000 ו4H עשרות שיחות ו5-6 פעמים פניתי דרך אתר . זמן המתנה של כל שיחה לפחות חצי שעה שעלו לי כבר יותר מאשר מחיר הזמנה .
לא יודע איך אפשר להשפיע על מנת לקבל חבילה או לבטל הזמנה .
פונה אליכם בתקווה .
בכבוד רב,
ברנר דמיטרי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
עידית כהן בדנני- פניות |
שם ותפקיד: |
הלקוח טופל על ידינו |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|