|
|
|
|
|
|
מספר תשלומים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב רציתי להתלונן על כך שכבר כמה פעמים קניתי באתר P1000 הזה בקניה וירטואלית ובכל קניה הם מפרסמים מספר תשלומים מקסימלי לדוגמא 36 תשלומים. לאחר מכן נדהמתי לגלות שבחיוב כרטיס האשראי מופיעים הרבה פחות תשלומים לחיוב מאשר בחרתי בהתחלה. יכול להיות שהספק בעצמו לא מוכן להתחייב לתשלומים. אני רואה זאת כפגיעה בצרכן וכמעשה מרמה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|