פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נגנב לאור היום ואין עם מי לדבר נושא התלונה:
גרבר רומן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 18/12/2007 הזמנתי לתומי מ P1000 טלפון אחוטי מסוג DECT יונדאי שעלה לי כ 269 ש"ח בתשלום 1 בוויזה . זמן ההספקה שהיה מצויין באתר עמד על כ- 10 ימים .
לאחר המתנה של כשבועיים אני מגלה להפתעתי הרבה שאין סימן לטלפון למרות שהחיוב בוויזה כבר בוצע והכסף שולם. בשלב זה עוד לא חשדתי בכלום ,הסתכלתי בחשבונית שנשלחה אליי במייל ונוכחתי לראות שם של ספק ה"אמור" לספק לי את המוצר "גלקסי תקשורת בע''מ".
צלצלתי לשרות לקוחות של גלקסי מספר רב של פעמים , לפחות 5 ,בכדי לברר איפה נמצאת החבילה שהובטחה לי אבל למרות הכל נענתי בזלזול הגובל בציניות -אין מה לעשות ,החבילה אבדה בדואר, החבילה בדרך , טעינו בכתובת ועוד מגוון רב של תירוצים ותשובות. לאחר שקצו כל הקצים עברתי לשירות הלקוחות שלP 1000 ששם רכשתי את המוצר, וזאת אך רק מכיוון שהאתר מוכר וידוע כאמין , וגם שם נענתי בזלזול ציני מצד נציגת שירות הלקוחות שבכל פעם מחדש הבטיחה שהנושא יטופל ויועלה לרמה הממונה ואני אקבל תשובה וגם P1000 לא צילצלו אליי ולו פעם אחת.
בקיצור ולעניין עד עתה לא קיבלתי לא את הכסף ולא את הטלפון .

כספי סוג הנזק :
החזר הכסף או קבלת המוצר פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה