פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא מנהלים מס מכירה 5882957 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אתר מכירות באינטרנט השייך לקבו' יורוקום כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל ביצעתי רכישה דרך האתר כשנושא הקנייה היה כסא מנהלים בעל תמיכה אורטופדית מלאה עשוי מעור תעשייתי. לפני הקניה הסופית צלצלתי לחב' פי 1000 ושאלתי בין שאר השאלות שלי לגבי סוג העור והאם ניתן לקחת עצמאית את המוצר הסבירו לי כי אכן מדובר בעור וכן ניתן לקחת את המוצר עצמאית ובמידה ואין מקום לציין זאת פשוט לציין את העובדה לכשיתקרו אלי לתאום הגעה.
לאחר מס ימים חזרה אלי מוכרנית מחב יו.אס.אקספורט גרופ בע"מ. טל' 035171130 וספרה לי כי העור של הכסא הוא לא כל כך עור ואם אני רוצה לשדרג לעור עלי להוסיף 50 ש"ח !!! לא כל כך הבנתי את העיניין כי בפרסום היה כתוב עור תעשייתי(אתם מבינים את ההבדל?? אני לללא) מאוד כעסתי ובכלל כעסתי יותר לאחר שהסתבר לי כי זאת עיסקת חבילה הכוללת גם משלוח!! מיד הודעתי על ביטול העיסקה לאלתר אולם הודיעה לי המוקדנית ברוב חוצפתה כי אין לה בעייה לבטל את העיסקה אולם עלי לשלם דמי ביטול. פניתי שוב ל פי 1000 ובחורה בשם שירלי הודיעה לי כי תכתוב תלונה לחברה וכשתקבל תשובה תחזור אלי. לאחר מס ימים חזרה אלי והודיעה כי אכן הכסא הוא עור תעשייתי אבל לא ממש עור .... בקיצור הסיפור חזר על עצמו כשבסוף השיחה הוהר לי חד משמעית שאחוייב בדמי ביטול מכיוון שהבעייה שלי ולא שלהם וטרקה לי את הטלפון. ניסיתי להשיג משהו מהאתר ושלחתי פניות חוזרות ונשנות אולם עד היום לא קיבלתי תגובה . עלי לציין כי זו היתה פעם ראשונה ואחרונה שאני מבצעת קניות מאתרי אינטרנט,למדתי את הלקח שאחרי שנתתי כרטיס אשראי כבר אף אחד לא אחראי עליך. אבקש לאלתר להחזיר לי את דמי הביטול שנלקחו ממני ללא סיבה וללא צדק.

בברכה ליבי מאיר [email protected]
כספי סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוחה טופלה על ידינו בשיחה טלפונית שקיימנו עמה בסמוך למועד פנייתו לאתר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה