פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל של ספק הום דקור בהמשך לרכישה מP1000 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע לאחר רכישת מוצר דרך P1000 עדיין לא חזרו לבדוק איזה צבע המוצר ואף לאשר את הכתובת למשלוח דאר. למרות שפניתי לספק עצמו (הום דקור) נאמר לי שהגברת חולה ולא הכניסו הזמנות, השארתי את הפרטים והבטיחו שיחזרו בהקדם...
לאחר שבוע התקשרתי שוב, ענתה בחורה בשם אתי שאמרה שאינה רואה את ההזמנה ושוב שעדיין הבחורה חולה, לאחר מכן דיברתי עם סיגל (אחראית משמרת טוענת) שגם היא לא עזרה ואף לא הייתה שירותית, הבטיחה שיחזרו תוך שעה...
אף אחד לא חזר, לאחר 3 שעות התקשרתי שוב, הפעם העבירו אותי בן 4 אנשים לבסוף הגעתי לאלירן שתקף אותי ובא בתלונות שהטלפון שלי לא מעודכן...
לא ברור מדוע צריך לרדוף אחריהם כ"כ הרבה זמן, כמו כן מדוע הכל תלוי בבחורה אחת ולבסוף מדוע האנשים שם לא שירותים בכלל ואף מדברים בצורה תוקפת ופוגעת,
הרי בס"כ רציתי לרכוש מוצר דרכם...

בנוסף רצוי לציין כי באתר מפורסם שמי כמי שזכה בעיסקה בסכום לא נכון, 1300 במקום 999 - ככל הנראה מדובר על תרמית לציבור ....
תודה מראש,
איתן
עלבון סוג הנזק :
אספקה מהירה של המוצר, התנצלות ואף פיצוי כספי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה