|
|
|
|
|
|
מוצר לו עובד |
נושא התלונה: |
זרזר גולן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד טושיבה הדגם היקר ביותר שיש 15000ש"ח,המוצר עבד 3 חודשים והפסיק! הוא נמצא כבר כחודש ימים בתיקון!!!!!!!רק השבוע איתרו את הבעיה וזה יקח עוד חודש.. אני דורש מחשב חדש לא חלופי, קניתי את היקר ביותר ולא הגיוני שלא יתיחסו אלי YNET SHOPS מבית P1000, הזמנה אצלם מס - 106764
אני דורש מחשב חדש ולא מתוקן!
בבקשה תעזרו לי מולם כי מתנערים ממני והרי קניתי את המוצר מהם!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מחשב חדש!!!!!!!!!!!!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|