פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש רכשתי 2 מוצרים דרך אתר המכירות P1000 . המוצרים טרם הגיעו . ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם P1000 ע"מ לקבל תשובות למה ההזמנה לא הגיע אך באתר לא מפורסם טלפון לפניות לקוחות . חישפתי את הטלפון בדפי זהב וגם באינטרנט ולא מצאתי .
כמו כן יש באתר דף של " צור קשר " שבו מליאתי את פרטיי ושלחתי יותר מ 4 פעמים אך לא זכיתי לשום שיחת טלפון או איזשהו סוג של יחס .
כיום חודש לאחר שחוייבתי בכרטיס האשראי טרם קיבלתי את המוצרים ואין לי לאן לפנות
עוגמת נפש סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה