|
|
|
|
|
|
איחור באספקה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש רכשתי 2 מוצרים דרך אתר המכירות P1000 . המוצרים טרם הגיעו . ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם P1000 ע"מ לקבל תשובות למה ההזמנה לא הגיע אך באתר לא מפורסם טלפון לפניות לקוחות . חישפתי את הטלפון בדפי זהב וגם באינטרנט ולא מצאתי .
כמו כן יש באתר דף של " צור קשר " שבו מליאתי את פרטיי ושלחתי יותר מ 4 פעמים אך לא זכיתי לשום שיחת טלפון או איזשהו סוג של יחס .
כיום חודש לאחר שחוייבתי בכרטיס האשראי טרם קיבלתי את המוצרים ואין לי לאן לפנות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|