פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות לאספקת המוצר. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך- 15/12/2008 הזמנתי שולחן מחשב מהאתר הנ"ל. באתר ובהודעת המייל שקיבלתי מצוינים מספר ימי העסקים עד לאספקת המוצר (ארבעה ימי עבודה).
בפועל, נכון לעכשיו עדיין לא קיבלתי את המוצר (תאריך היום- 23/12/2008) כך שעברו כבר יותר מיומיים מהמועד המקסימלי שהתחייבו.
כאשר התקשרתי לספק המוצר, נתנו לי מספר טלפון כללי של דואר שליחים, מסרו לי שהעבירו את זה הלאה, זה לא תלוי בהם ושאני צריך לדבר איתם על מנת לדעת מתי יגיע המוצר שהזמנתי. כאשר התקשרתי מספר פעמים ללא מענה חזרתי אל טטיאנה (נציגת הספק) והיא אמרה שאין מה לעשות כרגע, היא תבדוק ותחזור אליי.
יש לציין כי דיברתי עם הספק כבר לפני מספר ימים לשם תיאום ונמסר לי שהמוצר יגיע ביום שלישי לכל המאוחר.
לקחת כסף הם עושים בראש ובראשונה אך מה עם התחייבויות האתר?? מדוע אני צריך לטלפן לכל כך הרבה מקומות ולא לקבל תשובה חד משמעית מגורם אחד או שניים לכל היותר?
אני מאחר בהגשת פרוייקטים רבים, הדבר אינו מתקבל על הדעת, אם הייתי מודע לכך שזמן האספקה יתארך הייתי מבטל ולא מזמין כלל וכלל דרך האתר אלא קונה בחנות שאינה מקוונת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אספקת המוצר תוך מתן פיצוי הולם או הורדה במחיר. פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
עידית כהן בדנני- פניות שם ותפקיד:
פניית הלקוח טופלה על ידינו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה