פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בחירת צבע רכב לאחר זכיה במרכז פי-1000 נושא התלונה:
‏שבת ‏19 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת זכינו במכרז של פי-1000 באינטרנט ברכב שברולט אוואו, 5 דלתות במחיר אטרקטיבי. במהלך ההשתתפות במכרז בררנו את פרטי הרכב, כפי שהוצגו בדף המרכז. בין היתר היה כתוב: "אפשרות בחירת צבע ללא תוספת תשלום, בהתאם למלאי הקיים". לאחר הזכיה פנינו לחברת UMI ושם התברר לנו שבמלאי יש רק מכוניות לבנות. עוד נאמר לי על ידי איתן (אחד הסוכנים במקום): "בהתחלה היו גם צבעים אחרים אבל עכשיו זה מה שנותר. כאשר ראינו שרק מכוניות לבנות נותרו, מצאנו לנכון להסיר את המשפט הנוגע לצבע, מההצעה".
אנחנו רואים במשפט הזה (והסרתו מוכיחה את זה) חוסר תום לב והטעיה מכוונת. כאשר נתנו את ההצעה האחרונה שלנו במטרה לזכות, הובלנו לחשוב שישנם צבעים אחרים מהם נוכל לבחור. באותו זמן כבר לא היו צבעים אחרים, אך המשפט עדיין לא הוסר.
בבירור שלנו מצאנו כי קיים מלאי עומד של מכוניות מאותו דגם בדיוק בצבעים אחרים.
הרצון של UMI להפטר מהמלאי של המכוניות הלבנות (הפחות פופולריות) נעשה על הגב שלנו, וכל זאת שבזמן הזכיה שלנו עדיין הופיע המשפט המטעה, כחלק ממפרט ההצעה (משפט שכאמור הוסר לאחר מכן, כש-UMI גילו "שנגמרו" הצבעים האחרים.
איתן הסוכן ניסה בשיחתנו להמעיט מעניין הצבע ולמקד אותי ברווח הכלכלי שהשגתי ברכישה. אני חשה שאין סתירה בין השניים ומה שהרווחתי - עליהם לתת. אם הייתה איזושהי טעות שלהם שלא מיהרו להסיר את המשפט המטעה לפני שאני לחצתי על כפתור ה"אנטר" במחשב, זוהי בעיה שלהם בלבד, ולא אני צריכה לשאת בתוצאות. לדברי איתן המשפט אינו מהווה הבטחה. זה נכון, אך עובדה היא שדאגו להסירו כאשר רק מכוניות לבנות נשארו במלאי, שכן הוא מטעה מיסודו.
יש להבין שהקניה שנעשתה פה הינה בערך של 75,000 ש"ח ועומדת לשמש אותי לאורך שנים. זה אינו פריט לבוש או דבר אחר שאפשר לעבור עליו בשתיקה.
אני מרגישה שאני משלמת את מחיר חוסר ההגינות של UMI/P1000.

עוגמת נפש סוג הנזק :
אפשרות לבחור את צבע הרכב, לפחות שצבע שאינו לבן. פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פרטי הלקוחה לא נמצאו במערכות חברתנו. נשמח אם גב' שמיר תפנה אל מוקד שירות הלקוחות שלנו במידה והנושא טרם נפתר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה