|
|
|
|
|
|
אי עמידה בתאים וקבלת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמתי אופניים מהאתר. חיכיתי מספר ימים אך אף אחד לא פנה אליי
פניתי לשירות הלקוחות של האתר אך נותרתי ללא מענה, לאחר מכן ניסיתי ליצור קשר עם הספק והצלחתי רק לאחר ניסיונות רבים.
קיבלתי מייל מהאתר שהם ניסו להשיג אותי אך אני בטוח שזהו שקר מוחלטץ
לבסוף כשהאופניים הגיעו לידי הן לא תאמו את האופניים שהופיעו באתר, התקשרתי ואמרו לי שהדגם שבאתר יקר יותר אך אף אחד לא אמר זאת קודם.
כשהרכבתי את האופניים החלקים נראו דיי בלויים וכשניפחתי את גלגל האופניים הונטיל נשברץ
התקשרתי לספק והוא טען שאני אצטרך לבוא אליו על מנת להחליף את הפנימית
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|